Gå til innhold

Barn med 2 år imellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med termin i juni. Har da ei datter på 2 år. Noen med erfaring hvor hardt dette kan bli? Det er så mange som sier at "oj, skjønner ikke at du orker to så tette", noe som setter igang nervene litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ei jente på 2 år nå. og termin 15. juni, så ikke akkurat noen erfaring med dette enda.

Jeg har faktisk aldri hørt den setningen. Har bare fått positive kommentarer. De fleste sier "det var jo en passelig aldersforskjell".

I 2 års alderen er de ganske flinke og skjønner det meste, så bare slapp av og ta en dag av gangen.

Med 2 stk kan de jo underholde hverandre litt også:)

Skrevet

Jeg får 2 år og 3 mnd mellom mine men synes det er langt ifra tett. Skulle gjerne hatt de enda nærmere.......og da hadde jeg jo nå også vært ferdig med de harde første ukene, sukk.

Skrevet

Er 22 mndr mellom våre eldste, og det har gått fint det :) Klart at det til tider var slitsomt, men det kan det vel være uansett aldersforskjell! Det er jo fordeler og bakdeler med alt. Nå er de iallefall gode lekekompiser, og jeg er veldig glad for at de har et søsken som er nært i alder!!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Dette går nok bra:) Når andre klarer det skal jaggu jeg klare det å=)

Skrevet

har en gutt på 10 mnd jeg.. og termin i aug.. blir 1 1/2 år i mellom.. litt spent jeg også ja..

Skrevet

samma her=) blir 1 år å 9 mnd mellom mine. termin i juli. mange som sier oj, slitsomt!!! men uff.. jeg lurer på om det kan bli ganske greit også jeg. fin aldersforskjell, så blir de så gode leke kamerater.

Skrevet

20 mnd mellom mine 2 blir det, har termin om 13 dager:) tror dette blir bra. Går det som jeg håper kommer nr 3 ganske tett etter dette oxo,men det må jeg se litt ann først.hehe.

Skrevet

Heia! Du har så snill å grei ei datter, så d bli itj nå problem!! D bli så koselig t oss ska du sjå!

Hilsen Trudelutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...