Gå til innhold

Så har vi neongrønne votter ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen måtte få seg et par til med votter i går, og siden hun har rosa og grå dress, så tenkte jeg at rosa votter er jo greit nok MEN hun vet hva hun vil, 3 åringen. Allerede før vi reiste fortalte hun at hun skulle ha grønne votter. Siden jeg aldri hadde sett grønne Reima votter så sa jeg at vi kunne jo kanskje kjøpe rosa..... Da vi kom til butikken så klarte hun jammen meg å finne frem et par neongrønne votter nederst i bunken og var ikke til å rikke ;-) Ikke det at fargen spiller så stor rolle, skulle gjerne brukt blå/grønn dress, men hun er ikke spesielt feminin så jeg valgte "jentedress" nå til vinteren siden hun tross alt blir lei seg for at alle tror hun er gutt... Så nå har vi en herlig fargekombinasjon her i huset. Som sagt, dette er egentlig mest morsomt. De vet jo hva de vil disse småttisene... MEN NEONGRØNNE?? De kommer i alle fall til å bli funnet hver gang de havner i snøhaugen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Lyser nok godt opp ja =)

er jo skjønne også da disse små, rekner med det blir noen rare kombinasjoner her i huset også etterhvert

Skrevet

HEHEHE

Hvem er det som bestemmer hva som er fint sammen og ikke da?????

Smiler godt for meg selv jeg når jeg ser jenter med ballerinaskjørt utenpå vinterdressen, gutter med supermann pysjamas på handletur, og noen helt utrolige farge og mønster kombinasjoner - men da smiler jeg ikke til foreldrene i tillfelle far har kledd på ;)

Herlige unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...