Gå til innhold

Alle dere som lurer på hva giraffen sier... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom så er det fortvilte mødre osm sitter her inne og lurer på hva i alle dager giraffen sier for det vil den lille vite og det aner ikke ho mor eller han far. Og det visste ikke jeg heller før min mann plutselig opplyste meg om det etter å ha sett en dokumentar om sjiraffer. De lager da altså en så høyfrekvent lyd av vi mennesker ikke kan høre den, derfor er det ingen mennesker som har hørt en sjiraff noen gang :-) Så det så! Men andre dyr kan høre dem da, og når de varsler fare så klarer vist andre dyr som antiloper og slikt å tolke ropet og dermed flykter de også. Så lære jeg, og kanskje dere, noe nytt ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perfekt, men hvordan skal jeg forklare det for lille tulla på 21 mndr??? ;-)

Skrevet

Bare si at den ikke kan lage lyd du, så får du heller forklare nærmere siden ;-)

Skrevet

Hehe, sånt kan jo være greit å vite ja:) Nå får jeg neppe noen sånne spørsmål fra Leah på en stund enda..hun er bare 4 mnd, men ting som dette pleier å feste seg på hjernen min..så detter ting jeg burde vite på eksamen og sånt ut i stedet..hehe;-)

Skrevet

Hehe... Ja ikke sant? Sånn er det her også, jeg vet utrolig mye om helt utrolig teite ting eller ting jeg ikke egentlig trenger å vite noe som helst om, men det jeg burde kunne til en eksamen, da blir jeg helt blond... ;-)

Skrevet

Godt det er flere som har hodet fullt av ubrukelige fakta:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...