Gå til innhold

Holdt på å svime av i dag:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerna en bitte liten føflekk i dag og det endte med at jeg holdt på å svime av;-) Er det mulig å være så pinglete? Hehehehe;D Er tanken på at de skjærer i meg som gjør det. Og at sykepleieren tørker blod underveis gjør det ikke bedre;-)

Men føde det går greit;-) Hehehehe;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det igjen.

Jeg holdt ikke på å svime av da jeg fjernet føflekken, men da jeg skulle skifte plaster på såret. Så den lille strekken med 3 sting som var så fin atte, men så begynte rommet å snurre.

Ha ha ha, skikkelig pingle med sånt jeg også ja.

Skrevet

Hihihi, kan ikke kalle deg pingle hvis det går greit å føde;-)

Skrevet

Hehehehe;D Sånn var jeg og sist jeg fjerna føflekk. Brukte 1 time på å bytte plaster;-) Endte med at jeg svetta som en gris og det svartna, måtte stupe i seng!

Så gjett om jeg gruer meg til i kveld? Hehehehe;-)

Skrevet

Jeg besvimer hver eneste gang jeg tar blodprøve..eller klarer å holde meg våken hvis jeg ligger da..hehe:) Til og med det lille stikket i fingeren..uff, pinglete der ja;-) Pussig nok så har jeg tatt 4 tatoveringer uten problem da!

Skrevet

Hehe sånn er det her også! Lurer på hvordan det skal gå når gutten kommer hjem med sår som jeg må plastre... Men er jo på meg selv det er verst i grunn da...

Skrevet

Når jeg føder så skjer det som skjer. Ingen som skjærer i meg og stingene slipper jeg å se;-)

Gubben har kutta seg mange ganger på jobb. Har ikke problemer med å stella han. Men da er det på HAN og ikke meg;-)

Skrevet

Hehehehe;D Ikke sant? Verst med seg selv;-)

Skrevet

Tror jeg takler blod ganske greit, om det er mitt eller andres... Men svigerfar ramla ned fra et tre en gang, da han kutta seg i fingeren. Holdt på å beskjære det. Stakkars... Men en god historie:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...