2barns mor Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 I fjor husker jeg det var på "God Morgen, Norge" at det kunne være opptil 30 000!!!!! smådyr i et normalt stort juletre. Hvordan har dere reagert på dette (hvis det er flere som har hørt om det da....) Har dere gått over til plast?
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Æsj!!! Har ikke hatt ekte juletre i huset på det jeg kan huske! Heldigvis!! Var sikkert bare 5 år da mor og far kjøpte plast og den tradisjonen har både jeg og gubben vært vant med og ført videre! Takk Gudene for plast;D
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Så noe om det på tv igår og jeg tenkte da at jeg aldri skal ha slikt juletre igjen.....men det var helt til de avsluttet reportasjen med at det var mye mer i sengetøyet. Så fikser jeg det fikser jeg nok 30 000 i et juletre en periode i året også )
2barns mor Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Oi..... var det på tv i går, husker det bare fra i fjor jeg..... Jaja, da skal jeg vel kanskje ikke bli hysterisk da..... Planlegger vask av soverommet i morgen uansett!!
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ike noe og bekymre seg over.. er nok mere i senga di helt normalt! hehe
Mammapudding Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 De trengte jo ikke å fortelle det til meg da..liker å være uvitende om sånne ting;-) Skal ha ekte juletre uansett vi da..hehe:)
Mayken Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Satt å tenkte på det samme som leah og mamma da de viste det på tv. Sånn vil jeg gjerne være lykkelig uvitende om. Vi skal ha ekte tre uansett. Det har en egen sjarm og lukter så godt. Lukter jul:)
Katja Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Er mer opptatt av at det er dyr e juletre, enn at det er dyr i juletre
♥2 små gull♥ Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Jo takk, det har jeg tenkt på hvert år siden jeg var liten. Har alltid hatt helt fnatt for småkryp, og det er like "festlig" hvert år når pappa ber meg legge meg under juletreet og skru til skruene som holder det på plass mens han sørger for at det blir rett. Og det tar jo som regel litt tid, så da ligger jeg under der og grøsser og tenker på alle krypene som kan dette ned i huet på meg... æsj...!!
Mayken Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Ja, de koster. i år skal vi dra på bauhaus å handle juletre, hvis de er fine da. Edelgran til 100 kr uansett høyde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå