Gå til innhold

Sur Grønn (alkohol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var noen som snakket om sur grønn her for en stund siden, hva er det? drink? eller likør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke pisang ambon du mener ??

Skrevet

aner ikke.. kanskje det... skal merker meg navnet.. begynner å bli lei det samma gamle, og det hørtes godt ut.. :)

Skrevet

Pisang Ambon er vel ikke direkte surt, men veldig søtt.

Når det gjelder spnn sur grønn så tenkte jeg med en gang på Sour Apple, det er surt og vanvittig godt.

Skrevet

er det den kanskje ja... den har jeg smakt tror jeg.. husket ikke navnet.. namnam.. :) flere tips til gode drikker..

Skrevet

Jaden beste av dem alle, ikke sur men sterk og gooood: Fisherman.

Skrevet

hmmm ta en tur på polet i morra jeg.. :D

Skrevet

En sur grønn en er en drink.

Inneholder iallefall Sour Mix. Ganske god, men kan fort bli for syrlig.

Skrevet

hehe håper ikke det er det det går i inne her, denne sure grønne var visst veldig populær... :D

Skrevet

er en drink som heter sure sivert, og den er grønn, og veldig god :)

kanskje den du mente?

Skrevet

Ja, skulle til å si at det kan være Sure Sivert du mener, men den selges kun i Drammens området. Men den er sinnsykt god.

Skrevet

er nok ikke den, da jeg ikke har vært i drammensområdet og kjøpt drink. Men fant oppskriften, så den skal testes. Høres unektelig god ut ja!

Skrevet

så skal det og sies at det ikke er jeg som har smakt den eller snakket om den før, så det kan jo hende det er siverten.. herregud.. *flau* rødmer nesten her jeg sitter... hehe tenkte ikke så langt.... :D

Skrevet

Fant denne jeg:

Min favoritt er Slimeball...

Det er:

2 cl vodka

Pisang

Sour mix

Sprite

Og selvsagt isbiter... :ler:

Drinken er grønn derav navnet slimeball... passer bra til mennesker som liker litt søte drinker... biggrin.gif

Sur grønn kaller jeg den. Er god.

Skrevet

Nei, forresten... Kanskje Luxardo Sour Apple...

Skrevet

Sur grønn er samme som slimeball, men mengden sourmix i sur grønn er større. Da blir ikke drinken søt, men sur;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...