Gå til innhold

Jippi, blir satt igang på mandag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag og det var vekstavik på -21,5%, var såpass moden, har 3cm åpning, så da velger de å sette meg i gang på mandag. Noen som vet hvordan det er å bli satt i gang med at de tar vannet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, nå ble jeg misunnelig.....

Er i uke 34+2 og er kjempe lei og sliten zzzzz

Hvilken uke er du i?

Jeg blir satt i gang første uke i januar.

Håper du får noen svar på hvordan det er å bli satt i gang.

Lykke til ;D

Skrevet

Jeg blir også satt i gang på mandag :) Pga litt lite fostervann og svangerskapsforgiftning.. Er meget spent på hva som kommer til å skje..

Skrevet

Jeg er i 38+3 i følge ultralyd og i 39+3 i følge min mens termin. Så det er jo ikke så for tidlig. Men sjekt å komme hjem før julaften da:)

Jeg ble også satt i gang med fødsel nr.1 for et år siden, men da ble jeg satt i gang med modningsgele siden jeg var helt umoden, da ble jeg satt igang siden jeg ikke fikk rier etter vannavgang.

Masse lykke til på mandag Niem. Det blir en spennende dag:)

Skrevet

Takktakk, og lykke til du også!=)

Skrevet

lykke til m fødsel til dere som blir satt igang, da er vi noen som blir mødre på mandagen :-)

selv skal jeg ha KS den dagen

Skrevet

Så mange av oss som skal settes i gang på mandag da. Jeg også skal settes i gneg på mandag morgen på Ullevål pga bekkenløsning som er veldig ille. Går med nummer tre og ble satt i gng på overtid sist. Det gikk veldig fort for alt var modent. Denne gangen settes jeg i gang 9 dager før tremin og er bare litt moden så jeg regner med at det blir gele og litt lenger fødsel enn sist.

Lykke til alle sammen, blir en rar helg dette. Sover ikke noe særlig hverken om natten eller dagen og er bare veldig klar for å bli ferdig. Nå sitter jeg her og er skikkelig kvalm så jeg håper ikke jeg begynner å bli syk!!!!!

Føler det skjer masse i magen med mensen murringer og stadige kynnere som er litt ubehagelig så det kan jo være jeg er i gang på egenhånd....

Skrevet

hei hei=)

jeg fikk min baby jente 17.10.07. og jeg ble satt i gang 14.10. tok lang tid for meg.. jeg fikk en modningspille. den første jeg fikk virket ikke så da fikk jeg en ny en på kvelden å da kom riene=)

så di tok ikke vannet før ut på dagen med meg..

men så lå jeg i 23 timer med rier.oxo åpnet det seg ikke mer en 8 cm. så fikk hasterkeisersnitt..

men masse lykke til... =)

men di tar nok vannet på deg siden du er moden å har åpning=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...