November Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei, noen som vil spå meg? Jeg lurer på når jeg vil bli gravid med nr 2 Og vil det bli med han jeg er sammen med nå? Jeg er født 03.11.83
Mamalari Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Får opp at du vil bli gravid igjen med han du er sammen med nå, tror det vil bli i april
November Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 kan du se noe mere på oss? Han er født 300779
November Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 noen som kan se på meg/oss?
Mamalari Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Har dere vært sammen lenge? Føler liksom en forelskelse mellom dere. Er ihvertfall en dyp kjærlighet mellom dere. Ser ut som o mdu er sammen med den rette. Ihvertfall på dette tidspunktet av livet. Får opp at du stråler når du er sammen med han. Har du noen bekymringer rundt dette forholdet? Jeg får opp at du ikke er helt trygg, men kan jo være pga noe annet.
November Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2007 Nei vi har ikke vært sammen lenge. Det er en dyp kjærlighet der, jeg føler jeg har funnet den rette! Har ikke noen bekymringer rundt forholdet, jeg er veldig trygg på han. Men det er ting rundt oss som gjør meg gal! Kan du se noe forlovelse/giftemål? Eventuelt hvor mange b arn? Økonomi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå