mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 savner dere! tenkte å ha bursdag litt utpå nyåret:) ikke bestemt dato ennå. hvordan går det med deg og dere? blir det noen søsken på talie hehe?
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Ååå da gleder vi oss så lenge siden vi har hilst på tuppa de nå altså.. Vi har det fint vi, jeg har vært syk den siste uken og det har vært stress på jobben så jeg er dritt sliten nå, men satser på at det går over til i morgen Ingen spire å se nei, blir nok ikke det på hvertfall 1-2 år heller *snurt* H er skeeeeptisk hehe..Men jeg maser hver dag så vi får se hehe Hvordan går det med dere da vennen?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 hehe, såpass ja;) det går bra med oss, hun stabber rundt nå. er utolig sliten for tiden, bare kaos på kveldene, tror det er tennene, men legge seg vil hun i hvertfall ikke. hun holdt det gående til kl 23 i går kveld. holdt på å dåne. litt kjipt å ikke få noe kveld og alenetid. sover for øyeblikket så vi får se hvordan det går i kveld:)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Æsj da,, så kjedelig for dere alle 3 husker den tiden ja, tuppa her drev i 2-3 mnd å slet med jekslene :-S Får håpe hun sover søtt gjennom denne natten da
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 godt at det ikke bare er her i huset:) ha en fin kveld videre snuppa. skal spise litt med jan:) glad i dere!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Tror nok alle som har barn har opplevd det der ja hehe Kose dere da vennen, du får hilse så masse! sitter alene jeg *snufs* H er på julebord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå