Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 jeg er sammen med verdens beste kjæreste men føler at vi har mistet gnisten.. en x-kjæreste har begynt å dukke opp igjenn og vi har fått en god tone..han får meg sjikkeligt til å le og det kribbler i magen min igjenn..huff..men jeg vil ikke forlate sambo heller!! kan liksom ikke forestille livet mitt uten han + vi har et datter sammen..noen formeininger? må bare legge til at jeg hater utro folk og slikt og har aldri gjort noe og kommer aldri til å gjøre noe så lenge jeg er i ett forhold!!! vil ver anonym sia det er noen som vet hvem jeg er her inne
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 hvorfor blei det slutt med x-kjæresten da? gnisten blir sikkert borte med han også når hverdagen slår inn.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 det ble slutt mellom oss pga avstanden.. vi bor ett godt stykke fra hverandre..ja det er liksom det jeg også tenker..+ jeg har det ganske godt nå..vår egen leilighet og alt..men det som er så dumt er at han ringer meg hele tiden og sender meg meldinger.. vil jo ikke miste kontakten slik heller for han er en veldig god venn
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 da kan dere være gode venner da:) men jeg ville jo begrensa kontakten litt sånn ikke typen din blir sjalu.. neeei, tror ikke jeg villa kasta vekk alt jeg har bare fordi det bruser litt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 ja det er det jeg også trur;) nei huff er veldigt dumt det synest jeg, har jo nesten nettop flyyta inn her og vi har det nokså godt sammen.. nei huff..trur nok vi bare er venner jah! vil ikke risikere noe,,ja må nok begrense den litt.. takk for svar;)
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Urk. Plukk fram Sigrid Undset og Jane Austen fra bokhylla di. For eksempel.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 ja, guuud stakkars deg for et problem! alt annet i verden blir jo bare piece of cake i forhold til dette...
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 ja, guuuuud.. hvorfor bruke tid på egne problem når man kan løse fattigdoms problematikken i steden.. baaaaah.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 svar til anonym 20.51 ja tenk at vi har faktiskt problemer som vi må løse selv også..kan jo ikke akkuratt redda verden heller da.. her går mine problemer før andre sine..simple as that!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Ja, fly mellom mannfolk og se hvor lett livet ditt blir. Gnisten??? Reality-check: gnisten forsvinner fra ALLE forhold. Man sitter forhåpentligvis tilbake med en trygghet, ro og kjærlighet som er sterkere enn noen forelskelse.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 anonym 21.00 fly mellom mannfolk?? hva er det du snakker om? her spurte jeg bare om ett annet synspunkt og så så kommer du med fly mellom mannfolk? det er ikke snakk om det i det hele tatt vist du hadde lest innlegget skikkeligt! jeg vet selfølgeli at den forsvinner etter en stund men man kan ikke alltid basere ett forhold på bare "vennskap"! Man er ikke bare venner som deler hus sammen liksom..vi skal vere ett par! Og da må kjærligheten ver det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå