nr 6 på vei Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Når dommerne sier Kim Rune var kjempebra så tar de feil. Han kan synge men har ikke progresjon i det hele tatt og har en direkte motbydelig fremtonig....... haar mest lyst til å spy......Ikke gi han stemme..... Glenn tar kaka nu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mine små alver... Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 han har litt mye "jeg liker rumpe" fakter ja!! =) ikke det at jeg har noe imot de men blir litt mye fakter på scenen synes jeg. men han synger jo absolutt ikke værst da!!
nr 6 på vei Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg mener man skal like et Idol som hele Idolet er og ikke bare stemmen, Kim Rune gjør meg kvalm og derfor liker jeg han ikke.........
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er såååååååå enig med nummer fem på vei
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Noen liker mora, andre dattera.... Smaken er som baken- delt!!! Jeg klarer ikke Glenn, er noe med han bare- så glatt og ekkel.. For meg er det samme hvem som vinner, bare ikke Glenn. Dessuten synes jeg alle er like dårlige, alle 10 som var med igår. Ingen som hadde den x-faktoren som de andre vinnerne andre år har hatt. Dessuten e det ingen som e bedre enn KURT!!!
nr 6 på vei Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 Ved å synge sang nr 2 i kveld bekreftet heldigvis Kim Rune det for hele verden; Han eier ikke stemme.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg må bare si at jeg ikke har sett Idol i år,så jeg skal ikke uttale meg om årets idoler,men når noen kan få seg til å si at ingen er som Kurt,da må jeg bare få si min mening. Alle må få synes det de vil om hver enkelt,vi liker forskjelligt og slik er det bare,men jeg mener at hadde ikke Kurt blitt slik dullet med som han gjorde,pga det stygge skille mellom tennnen,han ble jo nesten fremstilt som et lykketroll,så er jeg overbevist om at Gaute hadde vunnet det året. Når Gaute synger,så reiser hårene seg på armene mine og han har også en utrolig sjarm,noe ingen kan si at Kurt har i alle fall.
nr 6 på vei Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2007 Det kan du si, men Kurt har iallefall en av de 5 beste mannlige vokalstemmene i Norge....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Det er din mening,ikke min. Synes ikke han synger så enormt bra. Gaute synger mye mye finere han.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Jeg syntes Kim Rune har en fantastisk deilig stemme. Kjempe synd at han røyk ut i dag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå