Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 hvorfor må den ene dommeren alltid kle seg vekselsvis som en klovn eller et juletre?? i kveld har hun virkelig overgått seg selv.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ingen idoler og det volder meg ingen kvaler heller.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 hun har ihvertfall fiksa det psyko øyet sitt.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 jeg syns folk som absolutt må være så spesielle er irriterende.. baaah..
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jah, mainstream er tingen åkkesom. Da blir det aldri kjedelig her i verden.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Jeg trodde det sto "idiot spørsmål" kanskje en ide
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Jeg blir alltid litt satt ut når folk omtaler Mariann fra Surferosa som "hun derre ene idoldommeren".
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Hun ser ut som noe katta har dratt med seg hjem. Og hun høres ut som noe katta har dratt med seg hjem
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 jaja, folk som kler seg ut som klovner, og sminker seg som lik er like kjedelig.. heller mainstream enn ekstremt oppmerksomhetsyke folk
nickoline og supermann Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Det er vel litt reklame for den artisten hun er........... Synes hun er tøff jeg.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 jeg syns mye av musikken hennes er bra.. men hun, og klærne hennes blir litt too much for min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå