Gå til innhold

Noen med erfaring med grobag/nattpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er veldig urolig om natten og sparker av seg dyna. Vi vurderer åkjøpe grobag, noen med erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat kjøpt en nattpose til vesla da hun nekter å ha dyna på seg ved overgang til sprinkelseng. Fungerer veldig bra og hun reagerte ikke negativt på den, var forberedt på innkjøringsperiode.

Skrevet

Yes, bruker den hver natt (grobag sitt merke, en rosa en, kjempesoet og myk). Synes den er genial. Er det veldig kaldt har vi et teppe delvis over henne, men hun har aldri virket kald. Og siden jeg ammer henne om natten er det kjempebra at hun er i posen siden hun ikke blir kald og sengen ikke virker kald naar vi legger henne tilbake.

I tillegg til at det er praktisk og de ikke sparker av seg dynen synes jeg det er saa trygt! I veldig mange andre land (bl.a England, der jeg bodde i mange aar) anbefaler de ikke aa bruke dyne, og jeg har bestemt meg for aa foelge dette til hun er over aaret.

Skrevet

Har nå bestilt en grobag med prinsesse på. Den er også rosa og er 2,5 tog, dvs at den passer visst best om vinteren. Men om sommeren er det jo ikke noen problem om hun parker av seg dyna, da er det jo varmt alikevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...