* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 har hatt vondt i øreflippen lenge, uten å ha brukt noe pynt, starta plutselig med betennelse, smørt på krem fra apoteket mange ganger daglig i flere dager nå, 10 dager tror jeg. men nå er det vondt, ikke hjelpe noe, og nå er det rødt, hovent og begynner å gjøre vondt nedover halsen...æsj, liker ikke å løpe til legen.... men jeg burde vel ????
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Ja, det ville jeg gjort. Er håpløs til å utsette egne legebesøk selv.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det burde du nok:) Høres ut som en ganske bra betennelse.
* 5 om dagen * Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 kun gått til svangerskapskontroller, de siste 12 årene, for jeg fikk min dose lege når jeg skadet nakken.... men nå å jeg tror jeg.... er vel ikke noe annet som hjelper tror jeg.. føler meg litt pinglete når jeg kommer dit med en betennelse i øreflippen...hehe...hvor mange er det som gjør det da??
BettyBoob Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ja kom deg til legen....infeksjoner kan føre til blodforgiftning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå