Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Min samboer er veldig lite interessert i magen og sparkene, han var det med førstemann også. Men denne gangen er det litt annerledes siden denne gutten er mye mer aktiv. Kunne han ikke ta seg litt tid om kvelden til bare å ha hånda på magen, istedet for bare å bli klødd på ryggen hele tiden.Er det noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre for å få han interessert i sparkene. Han har prøvd et par ganger etter oppfordring fra meg men han holder hånda der i 10 sek. og kjenner selvfølgelig ikke noe på den tida.Han er så J...... egoistisk. Uff dette ble litt sytete
lengsel er over termin Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 hei. du er heldig når han holder hånden der i 10 sek. min mann virker som får støt før han kommer helt borti magen.. fortvilt situasjon..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 vondt men likevel godt å høre at andre har samme problem, vil jo så gjerne dele opplevelsen når det sparker. Min vil heller ikke kjenne,ei heller ha andre former for nærhet av noe slag, personlig sfære på 2 meter- hold unna, jeg blir gal snart uten hveren nærhet eller sex....
Tanta i skogen Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har verdens beste samboer, som koser med magen og passer på at jeg ikke spiser for mye sjokolade:) en rute til meg, og en til bittelille:) Men til saken.. Kan dere ikke gi mennene deres en jobb! Som å smøre magen og puppene (de er de jo vanligvis villige til å tafse litt på), hver kveld før dere sovner. Smør med krem eller body butter, gnir han det først godt i hendene, blir det ikke så kaldt, men tar heller ikke så lang tid! Og dette kan han gjøre, fordi da vil kroppen din muligens få mindre strekkemerker (bruk det i allefall som et tilskudd) og kroppen vil se bedre ut etter fødsel:) Vi har det som rituale nesten hver kveld, veldig kos:) og så lukter det godt:) Lykke til!
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg må å skryte av min samboer her, han er helt fantstisk, han koser med magen hver kveld etter vi har lagt oss, snakker litt til bebisen, og koser... veldig til å bare ta på magen min når jeg sitter i sofaen, og han er veldig nøye med at jeg får i meg nok mat, har vært dårlig siden uke 5, spydd hver dag, så har jeg vært avgårde en dag og når e kommer hjem spør han: har du spist??? hehe, synes det er så skjønt.. godt å ha en god samboer, det hjelper veldig på humøret.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg må også skryte litt av min samboer :-). Han og er veldig opptatt av magen, spark og gleder seg helt utrolig mye til han kan kjenne de skikkelig utenpå magen. Det blir nesten litt mye av det gode, for han skal kose hele tiden, snakke til magen og pumper meg for spørsmål om hva som skjer og hva babyen "kan" og sånn, hehe. her om dagen fant jeg han foran pc'n inne på BIM -helt oppslukt, hehe. Han har også sånne "oppgaver" -smøring av mage og massasje o.l. Dusjer sammen også, -passer på å ha sånne "sammen-stunder", siden jeg har vært mye kvalm og ikke akkurat super-sexuell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå