Gå til innhold

dr.med. Yppert!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

du kommer sikkert til å le deg ihjæl, men det driter jeg i!:)

Det har seg sånn at jeg rett og slett har fått ei lita vorte (rødme,rødme) i baken, eller mellomkjøttet eller hva jeg skal kalle akkurat den plassen.. Spørsmålet er: Kan jeg fryse den bort med sånn middel man får på apoteket, eller bør jeg gå til legen? Jeg klarer ikke tanken på å ligge i en gu stol og fryse vekk ei vorte akkurat der....... eller er det andre midler jeg kan bruke?

Hadde blitt veldig glad for svar altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

djezzzzzzzeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... vorter skal da ikke være der!!!! "yææææækkkkkk" Hvis du er skråsikker på at det er ei vorte, molusc eller noe i den duren så kan du bare bruke den der vortefryserern..... Takk skal du faen meg ha for at jeg nok en gang fikk sexlivet ødelagt på en fredagskveld:-)

Skrevet

moahahahahaha:) jeg simpelthen elsker å ødelegge sexlivet ditt!:)

Jeg er sikker på at det er ei vorte ja.. legen sa det sist jeg var på gu, men hun hadde ikke tid til å ta den akkurat da...

takk skal du ha! da går jeg på badet og fryser vorta mi! he,he:)

Skrevet

ahaaaaaaaaa... pinsett som drar ut følehornene kunne du spart deg Luuten... sitter og klemmer sammen lårne i ren sympatismerte for den/de som blir utsatt for denne torturen:-) Og anonym... jeg vil ikke høre mer om den vorta di i kveld:-)

Skrevet

Jeg så et program for deg forrige kvelden, men det fortjener sin egen tråd.

Skrevet

å jasså??? Hørtes ut som du har planer for meg i kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...