Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 du kommer sikkert til å le deg ihjæl, men det driter jeg i! Det har seg sånn at jeg rett og slett har fått ei lita vorte (rødme,rødme) i baken, eller mellomkjøttet eller hva jeg skal kalle akkurat den plassen.. Spørsmålet er: Kan jeg fryse den bort med sånn middel man får på apoteket, eller bør jeg gå til legen? Jeg klarer ikke tanken på å ligge i en gu stol og fryse vekk ei vorte akkurat der....... eller er det andre midler jeg kan bruke? Hadde blitt veldig glad for svar altså...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 djezzzzzzzeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....... vorter skal da ikke være der!!!! "yææææækkkkkk" Hvis du er skråsikker på at det er ei vorte, molusc eller noe i den duren så kan du bare bruke den der vortefryserern..... Takk skal du faen meg ha for at jeg nok en gang fikk sexlivet ødelagt på en fredagskveld:-)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Og det uten at noen så mye som nevnte pinsett+ballehår!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 moahahahahaha:) jeg simpelthen elsker å ødelegge sexlivet ditt! Jeg er sikker på at det er ei vorte ja.. legen sa det sist jeg var på gu, men hun hadde ikke tid til å ta den akkurat da... takk skal du ha! da går jeg på badet og fryser vorta mi! he,he:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ahaaaaaaaaa... pinsett som drar ut følehornene kunne du spart deg Luuten... sitter og klemmer sammen lårne i ren sympatismerte for den/de som blir utsatt for denne torturen:-) Og anonym... jeg vil ikke høre mer om den vorta di i kveld:-)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Jeg så et program for deg forrige kvelden, men det fortjener sin egen tråd.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 å jasså??? Hørtes ut som du har planer for meg i kveld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå