Gå til innhold

Queen of the Road:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at du er høygravid!!!

Har jo sett deg her inne hele veien, er så artig med de nickene man kjenner igjen uten å egentlig kjenne personen:)

Synes det er sprøtt at du er høygravid altså. Snart er du mor!!

Koselig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Ja.. Syns det er rart selv... Er liksom bare 38 dager igjen til termin..... Syns ikke jeg har vært gravid såååå lenge da... :)

 

Morsomt å se nickene man kjenner bli høygravid, fødeklar, og ikke minst har født... kommer litt nærmere selv også da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...