kokosyklus Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Tenk at du er høygravid!!! Har jo sett deg her inne hele veien, er så artig med de nickene man kjenner igjen uten å egentlig kjenne personen:) Synes det er sprøtt at du er høygravid altså. Snart er du mor!! Koselig:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hehe.. Ja.. Syns det er rart selv... Er liksom bare 38 dager igjen til termin..... Syns ikke jeg har vært gravid såååå lenge da... Morsomt å se nickene man kjenner bli høygravid, fødeklar, og ikke minst har født... kommer litt nærmere selv også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå