*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Ja det hadde vore kjempekos! Kjenne ikkje så mange her inne eg heller! Ka fordrive du dagane med? Eg jobbe i fam.bhg så eg e litt heima å litt på klepp. Bruke ein del åpen bhg på Kvernaland, har du vært der? Anbefales iallefall, e kjempekjekt!! )
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Oi, va det i dag?? Høhøhø, ja så møje fylle eg me ka så skjer i kommunen, haha...
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Meine d e i kveld:-) Eg satse på at eg blir av di fyste så får kjøra ijønnå i mårå. Komme t å passera klepp rett øve klokkå 13. Såg i aviså at an sko åpna klokkå 13. Så viss Elfinn bare e kjappe nok me sakså;-) Hehehehe;D Blir deiligt uansett:-)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Hehehehehe, ja då bler du iallefall før meg!! Ska te Ålgård kl tolv i mårå så det blir feil vei! Hadde det ikkje vore for det så sko eg jammen stått fysst i køen, haha!! ;o)))
NoDoubt Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hahahaha;D Eg ska ver i Stavanger 13.30;-) Fyste mann;D
~Snublefot~ Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 *musefis* Unnskyld at jeg blander meg inn her, men må bare spørre hvilken fam.bhg du jobber i? Kan sende det til meg på pm hvis du ikke vil si det her. Jeg bor ikke så veeeldig langt unna deg;-)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 jeg er hjemme om dagene nå (går på attføring) men er ringevikar i barnehage jeg ) (familiebarnehage på klepp). Ellers er jeg på kvadrat (hehe) og hjemme. Datteren min går i lyngmarka barnehage og har gått der siden ifjor. driver ikke så særlig mye jeg.. har aldri vært på åpen barnehage fordi jeg har ikke lappen eller bil så kommer meg ikke særlig rundt her. Sambo sover som regel på dagene (jobber natt) og har som regel "bare" 3 timer fra kl 12-15 å handle på f.eks.. legg meg til på msn om du vil [email protected] har besøk nå av ei venninne og samboeren hennes.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 Har sendt deg pm. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå