Gå til innhold

Jeg har funnet JULEKJOLEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad hurra hurra! Måtte innom Oslo City i dag for å handle kjole til dåpen til nevøen min til søndag. Like greit å slå til med noe jeg kan bruke i jula også.

H&M er jo nesten de eneste som har mammaklær, så gikk opp dit. Den varme overfylte butikken med det varmeskapet av et prøverom. Jeg fikk helt panikk og bare tok med en svart kjole, betalte og gikk. Tenkte at jeg heller fikk prøve den hjemme. DEN SATT SOM ET SKUDD! Herlighet, så lettet jeg er over at jeg slipper å gå tilbake til det stedet...

Gruet meg skikkelig med tanke på at jeg hater å gå i kjole til vanlig, så tenkte at det skal bli skikkelig jævlig å gå i kjole som gravid. Men den passet og tilbehøret var jeg så heldig å ha hjemme. Den var faktisk behagelig også! Tror jeg skal bruke den hver dag fremover:)

Håper dere finner noe dere trives i jenter! Den Kule Mage på Grunerløkka har masse fint, men det ble litt for dyrt for meg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har funnet en fin en jeg også, på Lindex!

Godt å føle seg vel ja, det er sikkert!

Skrevet

Hvor finner man mammaklærne på Lindex?? Jeg har forsøkt hundre ganger, men finner ikke hylla. Så blir jeg sur og tenker at de iallefall kunne satt opp en modell med mage, eller et skilt slik at man vet hvor de er. Blir irritert og går igjen uten å spørre så klart:) Teita..

Skrevet

Hehe, det kan av og til lønne seg å spørre ja:-)

I trondheim er det utstillingsmodeller som synes godt...

Er ikke allverdens utvalg egentlig, men av og til kan man jo finne noe fint!

Skrevet

Jeg fant en på Cubus for noen uker siden. Får prøve den i helga og se om den fortsatt passer :-) Er jo 30 dagers åpent kjøp og det er praktisk nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...