Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Tenkte jeg skulle spandere sydentur på alle de ansatte i bhg i år:) De har jo fortjent det tross alt:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Litt i dårligste laget det ja;)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Ja herlighet, hva tenker du på??? Bare en tur til syden, du kunne da i det minste spander på dem et cruise til Hawai eller noe sånt. Snakk om gniten da... ;-) Hehe... Neida, det er jo strålende, vil også ha en slik sjef en dag!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Det syntes jeg du skulle gjøre.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Å, blingset på den siste, trodde det var dine ansatte, hehe...
Katja Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Tja, hvis det er med lommepenger og full pensjon så. Og at man kan ta med hele familien, med bestemødre, tanter, onkler, stebarn, egen barn osv. Hvis ikke hadde jeg ikke dratt. Da hadde jeg vært hjemme og furta over den kjipe gaven.
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Det er en grei start, men det blir kjipt med mindre du spanderer på familien dems også samt alle barna på avdelingen og hele familien dems.
lenej :o) Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 hehe... den var gøy da.. men bare for å ha sagt det, så skal vi til syden 2uke i feb no, som sjefen til gubben tar oss med på. alle sine ansatte med familie...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Hvis det er den bhg jeg jobber i synes jeg det er helt topp, haha!! ;o) Ellers kan det bare være...
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 får ikke foreldrne være med?Ordner du ikke med barnevakt? hmmmm....nja skeptisk!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Nei, tror jeg hadde forventet noe bedre altså ;=) Hehehe
Carnivale Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Det syns jeg var kjipt ja. Du må jo ordne barnevakt for ungene deres også? Og la mennene/konene være med? Himmel og hav, for en kjip gave!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Siden du jobber 100% heltid synes jeg det er det minste du kunne gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå