Gå til innhold

Er dette en kjiiip gave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle spandere sydentur på alle de ansatte i bhg i år:) De har jo fortjent det tross alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt i dårligste laget det ja;)

Skrevet

Ja herlighet, hva tenker du på??? Bare en tur til syden, du kunne da i det minste spander på dem et cruise til Hawai eller noe sånt. Snakk om gniten da... ;-)

 

Hehe... Neida, det er jo strålende, vil også ha en slik sjef en dag!

Skrevet

Det syntes jeg du skulle gjøre.

Skrevet

Å, blingset på den siste, trodde det var dine ansatte, hehe...

Skrevet

Tja, hvis det er med lommepenger og full pensjon så. Og at man kan ta med hele familien, med bestemødre, tanter, onkler, stebarn, egen barn osv.

 

Hvis ikke hadde jeg ikke dratt.

Da hadde jeg vært hjemme og furta over den kjipe gaven.

Skrevet

Det er en grei start, men det blir kjipt med mindre du spanderer på familien dems også samt alle barna på avdelingen og hele familien dems.

Skrevet

hehe... den var gøy da.. men bare for å ha sagt det, så skal vi til syden 2uke i feb no, som sjefen til gubben tar oss med på. alle sine ansatte med familie...

Skrevet

Hvis det er den bhg jeg jobber i synes jeg det er helt topp, haha!! ;o)

Ellers kan det bare være... :D

Skrevet

får ikke foreldrne være med?Ordner du ikke med barnevakt?

 

hmmmm....nja skeptisk!

Skrevet

Nei, tror jeg hadde forventet noe bedre altså ;=) Hehehe

Skrevet

Det syns jeg var kjipt ja. Du må jo ordne barnevakt for ungene deres også? Og la mennene/konene være med?

 

Himmel og hav, for en kjip gave!

Skrevet

Siden du jobber 100% heltid synes jeg det er det minste du kunne gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...