Mayken Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jenta mi tok en forsinket 1 års vaksine i dag. Og nå har hun 38 i temp og kastet opp 2 ganger på 20 min. Kan dette ha noe med vaksinen å gjøre? Er bare 2 uker siden hun var syk med oppkast og diare. Er alene hjemme for samo er på julebord, og synes dette var litt ekkelt. Hun lå på ryggen i sengen begge gangene hun kastet opp. Jeg hørte at hun hostet og gurglet og fikk ikke puste ordentlig da jg stormet til. Nå tror jeg ikke at jeg tørr legge henne igjen. Tom for rene tisselaken er jeg også. Kan denne kvelden bli værre?
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Huff da.har ikke hørt at man kan kaste opp av den, men feber kan man jo få. Reagerte hun på de andre vaksinene? Hvis ikke, vil hun ikke reagere på denne heller.....går hun i bhage? Kaskje blitt smittet med omgangssyken der?
Mayken Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Hun har hatt litt feber de andre gangene også, men det er det eneste. Hun har ikke startet i barnehage ennå. Håper vi ikke må igjennom omgangsyken ennå en gang. Kan de virkelig få den 2 ganger på 2 uker?
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Tja - det hørtes jo veldig tett ut.....Er jo inkubasjonstid på 12 - 72 timer.....Vet du om hun har vært med noen som har hatt det nettopp? Jeg ville kanskje ringt legevakta å hørt med de....heller en gang for mye.......
Mayken Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 var det jeg tenkte også. Har ikke vært så mye ute i det siste pga sykdom Men var på babysvømming sammen med andre barn i går.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Kan jo ha blitt smittet der da....ta å hør med noen her om de vet om man kan få det så tett.....ellers ville jeg ringt! God bedring!
Mayken Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 Takk skal du ha:) Ringte legevakten, og mente at det var for tidlig å få noen bivirkning av sprøyten. Skulle bare se det ann litt, og hvis hun ble dårligere skulle jeg ikke nøle med å ringe. Kan visst ha omgangssyken ganske tett i følge dem. Nå ligger snuppa i sengen sin og sover for øyeblikket. Har på babycallen så jeg skal høre den minste ting. Har måttet lage improvisert tisselaken av plastpose og flanellskluter til laken. Håper hun ikke kaster opp mer nå stakkars jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå