Gå til innhold

Mest sannsynlig er hodet festet!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi hoi her gårre unna Gunnar!

Vært på kontroll hos jordmor i dag. Uke 33

Hun mente at hodet på lille snuppa vår er festet alt. Jeg trodde ikke det skjedde før rett før fødselen, men det gjør det altså.

Jeg merker at hun ligger langt ned i bekkenet for i natt kunne jeg plutselig ligge på venstre side(der hun har hatt hodet tidligere) uten å få sinnsykt mye spark og bevegelser der. Hun likte nok ikke at jeg lå på hodet hennes av en eller annen grunn:) H ehe!

 

Artig da! Selv om jeg har sinnsykt mye kynnere og hodet er festet betyr visst ikke det at jeg kan føde for tidlig. Kniper igjen til januar jeg altså, sååå klar for et 08 barn.

 

Men hurra! En milepel er nådd for min del:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, det er godt å vite at disse små ligger riktig :)

Lillegutt har også lagt seg godt til rette nå, laaaangt nede i bekkenet. Nesten så det til tider er ubehagelig ;) Men flinke små da, som gjør seg klar til å se dagens lys :)

Skrevet

Må være godt å vite da!

Betryggende når de ligger klar slik, da slipper man å tenke så mye på navlestrengen... Skal innrømme jeg fikk meg en støkk da jeg leste ett innlegg om det tidligere denne uka...

Jeg undrer fælt på hvordan min krabat ligger, men lurer på om han ikke ligger med hodet ned nå. Bekkensmertene er blitt verre denne uken nemlig...

Blir spennende når jeg skal til legen på onsdag:-)

 

Skrevet

Og her kommer gledesdreperen :-) Bekkensmertene skal bli mye bedre om hodet har festet seg, men det kan jo hende at det er forskjellig.

Skrevet

???????????????????

Hva er det du sier???

Hvorfor har jm sagt det motsatt til meg da, snufs...

Ja ja, jeg får vel svaret på onsdag.

 

(tar sjansen på at jeg er unntaket;-)

Skrevet

Jeg har merket rare ting ned mot symfysen de siste dagene. Mulig det er fordi hun har lagt seg ned. Jordmor spurte om jeg har kjent noe nedpress i det siste. Jeg vet ikke hva det er eller hvordan det føles, men har kjent noe som kan være pressing nedover i symfysen...det er vel nedpress det da:)

I dag har jeg kjent bevegelser øverst i magen og rett under symfysen, som om hun er i ferd med å grave seg ut der nede:) Det er så godt å vite at hun har lagt seg til.

Min eneste bekymring gjennom svangerskapet har vært setefødsel!

Skrevet

Det sier ihverfall fysioen min. Men hodet til babyen trenger ikke å feste seg før fødselen, det kommer an på hvor trangt det er der nede. Så ikke vær lei deg for det.

Skrevet

Hei! Jeg har også fått beskjed av jordmor at babyen ligger godt nedi bekkenet i dag. Er i uke 37, så jeg er glad for det. Men det er ikke helt festet, men det gjorde det aldri sist gang. Bekkensmertene er blitt verre, og merker også en rar kiling ofte. Snart firebarnsmor, forhåpentligvis 1.jan!

Skrevet

Skjønner gleden din godt kokosyklus, vesla har også festet hodet og jeg er kjempelettet!! Flinke barna våre!!

Men må også legge til at bekkenet mitt ikke har blitt bedre etter dette, heller tvert imot. Så Sunniva- du trenger ikke nødvendigvis ta sorgene på forskudd.. Jeg hadde selv håpet (og trodd) det skulle bli bedre med ett festet hode, men den gang ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...