suseduse Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 er ikke meninga å blande meg inn i noe her, og behøver ikke svare hvis du ikke vil.. men jeg bare lurer på åssen det gikk i går/natt? kom han som avtalt? er ikke meninga å bry meg, men syns bare synd på deg og syns du er tøff som orker detta
Pærefrø Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Han kom ikke før klokka var fem på to. skreiv mld til han halv to å lurte på når i helvete han hadde tenkt seg hjem. så da har han mest sannsynlig kasta seg i bilen i panikk og reist hejm... jeg gav faen for å si det sånn, og satt i stua til klokka var nesten tre til han var sovna. kommer til å ligge på sofaen i natt også, for nå har han tydeligvis tatt et valg. Han skal jobbe overtid i natt, en tur klokka to, og han regna ikke med å være ferdig før i tre halv fire tiden. Men nå gir jeg rett og slett faen, så får han bare leve livet sitt slik som han vil... seperasjonspapirene blir levert på mandag hvis han ikke kan klare å spy opp en jævlig god undskyldning for gårsdagen...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Hei. Det er nok noe av dette jeg ikke har fått med meg, men var han utro, han mannen din? Har hatt fått følelser for hun kollegaen? I såfall synes jeg du er utrolig tøff som har prøvd å redde ekteskapet nok en gang, ved å flytte hjem til han igjen. Det er godt å se at noen prøver litt ekstra for å redde noe. Jeg har bare et inntrykk av at altfor mange slipper litt for lett, gir opp for lett... Sender bare en kjempe stor klem og lykke, lykke til =))
Pærefrø Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Han hadde ikke vært utro, og det tror jeg han på. Men han hadde fått følelser for ho her dåsa, og ho hadde det for han... Og i morra skal jeg på julebord, og vurderer å drikke meg ganske så full, han skulle være med meg, men han skal på jobb på søndag...haha....gjett om han skal få slite med meg da...
suseduse Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 jaja du ga han en sjanse, og det skal du få kreditt for! er han som taper på det!!! sender deg en klem jeg, tror du har godt av det
Pærefrø Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Han skal få sjansen til å spy opp en unnskyldning, så er det opp til meg å se om den er troverdig.... nå er jeg rett og slett forbanna. Hadde en knekk i natt og en voldsom knekk i formiddag, men nå er jeg bare forbanna.... Og han klarer faktisk å få mine følelser også til å blekne... han taper bare på det....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Er enig der, det er jo han som taper på det nå, du har jo gjort ganske mye nå, uten at det virker som han har jobba så mye med deg for at det skal fungere. Ta deg en fest, ha det kjempe gøy og kos deg med venner og kolleger. Du fortjener å kun tenke på deg selv for en kveld nå.
Pærefrø Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Jepp Han skal være med da, for jeg må jo komme meg hjem igjen...hehe Men nå skal jeg tenke på meg selv, ha det gøy og egentlig drite i om han er der i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå