Hera83 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Dette er vel bare en liten sak, men likevel.. Tanta til samboeren min bor to hus bortenfor oss. Hun kommer nesten hver dag og er irriterende som et helvete. Hun kan f.eks. bare finne på å bli sur på folk uten grunn (ble det på meg engang da jeg hadde vært sammen med samboeren min i under et halvår). Nå skal hun absolutt komme hit og se Idol fordi niesen hennes og samboeren skal være alene hjemme hos henne. Jeg har gledet meg skikkelig til Idol og ble utrolig lei meg når jeg hørte at hun skal komme og ødelegge det for meg i kveld. Huff.....Sikkert hormoner i fleng her, men jeg begynte å grine jeg altså.. Må finne noe slags mot i meg til å si fra at hun går for langt (ikke pga Idol, men resten av uka).
It's all about me Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Men du kan vel se Idol selv om hun sitter der....?
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Du får fortelle henne i kveld at til uka passerdet dårlig at det kommer folk/hun på besøk, fordi du skal....(finne på noe). Eller fortell henne at du har behov for mer tid alene nå. Hun får bare bli sur... Bedre det enn at hun sliter ut deg.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Du får begynne å låse ytterdøren og skaffe deg kikkehull. kommer hun er det ingen hjemme:) hehehe.....lykke til. deilig med alle disse hormonene som styrer rundt!!! NOT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå