Gå til innhold

Har dere det sånn???? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det strekker som F*** på sidene på magen...

Har dere kjent det?? jeg er 29 uker på vei...

Har veeeldig mye kynnere oxo.... mange ganger for dag.. er dette normalt?? jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn i forrige svangerskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det gjør J** vond på sidene når jeg kjenner denne strekkingen...

Skrevet

har oxo masse masse kynnere, men er visst veldig individuelt. legen min sa det bl. annet kunne skyldes stress på jobb, så ta det me ro og unn deg å slappe av når du kan:)

Skrevet

ok :) jeg er sikkert en del stresset for tiden... jeg er en sånn stresset person :P men da må jeg sikkert roe mej ned litt...

Er så mye stress nå i julen ....

Skrevet

Har akkurat det samme, tror jeg da. Det er ligamenter som blir utvidet litt og da gjør det vondt en kort stund, kommer og går gjennom hele svangerskapet, sinnsykt vondt, men ikke farlig. Hvis du derimot har konstant smerte, ville jeg tat kontakt med legen, men det kan være helt ufarlig det og, kan være at barnet trykker på en nerve. Kynnerer er også helt ufarlig, personlig syns jeg det er pyton, fordi det trykker så på blæra. Føler at jeg må tisse hele tiden. For meg hjelper det å legge meg på siden, da blir kynnerne borte, men det er vel individuelt.

Skrevet

Det gjør ikke konstant vondt, men det kommer å går...

Det er myyye bevegelse i magen, så tror at alt er bra :) men

det gjør bare så vondt :/

Skrevet

jeg har også masse kynnere. har hatt det siden uke 19. For min del, hjelper det ikke noe særlig og ta det med ro. Er 100% sykemeldt. Og tar det helt med ro. Men fortsatt masse kynnere. Hjelper litt når jeg legger meg på siden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...