Gå til innhold

Vippestol - hvilken anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har vippestoler dere vil (evt. ikke) anbefale?

Lillegutt skal få seg vippestol til jul, men er jo så mye forskjellig å velge mellom der ute...

Vet ikke helt hva jeg skal se etter, hva som er bra eller dårlig osv.

Skal den vippe mye eller lite, og bør jeg kjøpe med eller uten leker på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby Bjørn er super.

Det er vel det eneste av babyutsyret jeg ikke har det minste lyst til å bytte ut før neste mann.

Har lyst på en med bevegelse, lyd og lys også. Men det måtte i såfall vært i tilegg.

Skrevet

Skulle jeg kjøpt ny vippestol så hadde jeg kjøpt "baby bjørn" sin.

Da vipper stolen av barnets bevegelser. De andre stolene må du vippe selv.

Skrevet

hei, vi har babypapasan. veldig fornøyd, er med musikk og vibrator. gutten her digger den, men han er nå 5mnd og 71cm lang så vi må ha en ny da den er forliten nå.

deter mange typer, skal følge med her jeg også. noen tips på shopping av ny trengs.

Skrevet

Jeg vil også anbefale baby bjørn sin på det varmeste:)

Skrevet

Angrer på att jeg ikke kjøpte baby bjørn sin =0( de er bare sååå fine.

Skrevet

Det som også skal sies om BB, er at den holder lenge.

Først da lillegutt var 18 mnd pakket jeg den bort. Til da hadde han syntes det var kjempegøy å sitte i den og huske. Og det tåler denne fint.

Skrevet

Vi har carena sin. Den er helt ok, men angrer MASSE på at jeg ikke kjøpte Baby Bjørn sin.

Har lånt den når vi har vært på besøk hos andre bebiser og den er mye bedre! Den er så god at om det blir flere barn her i huset så blir det ny vippestol =)

 

Den kan du kjøpe med stativ med treleker til å feste på, ville kjøpt med det!

Skrevet

Babybjørn!

Uten tvil, vi er kjempefornøyd. Hun sitter og gynger så fint, sparker med det ene beinet for å få igang bevegelse i stolen...

Skrevet

Ja treleka har vært voldsom poulær, den er et must å få med.

Skrevet

Vi har en fra Fisher Price som vibrerer (den billigste av Fisher Price sine:P), veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...