Gå til innhold

Press i underlivet etter å ha sittet en stund..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever et slags press i underlivet, spesielt etter at jeg har sittet en stund, eller ligget. Akkurat som om noe trykker på "utgangen". Noen andre som opplever dette? Kan det være nedsunken livmor, og hva vil i så fall det innebære? Kan det være et "naturlig" press som skapes når jeg sitter, ved at mage, livmor og andre "innvoller" blir presset sammen og dermed øver press på utgangen?

Skal på ultralyd onsdag i neste uke, tenkte å høre med dem da. Da er jeg 18 + 3. I dag er jeg 17 + 5 på vei.

Kjenner forøvrig daglig liv fra den lille. Den dulter og sparker meg i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også... til tider så ubehgaelig at jeg føler jeg går som om jeg skulle ha vært sprekkferdig. Det bekymrer meg litt også, da jeg er ik uke 25, og enda ingen mage, Men ifølge jordmor var dette velidg normalt, det er tross alt velidg mye som skjer med kroppen vår. Så, så lenge det ikke føles som det skal falle ut, kan vi vel begge 2 slappe helt av.

Ha en fin kveld med beina hevet ;)

Skrevet

Hehe....Håper da virkelig ikke at det detter ut, selv om det med en gang kjennes sånn ut. Etter å ha bevegd meg litt så går det over igjen. Er som noe presser på, og hvis jeg i tillegg må på do og presse ut der bak....vel, det tør jeg nesten ikke i frykt for å presse ut feil sted. Tror ikke det er noe å bekymre seg over, men skal høre på ultralyd til uka for sikkerhets skyld. Den lille sparker titt og ofte, så jeg vet det er liv der i allefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...