Gå til innhold

Petter Stordalen..

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er litt sexy altså.. hihi.. (på tv2 nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha er jo egentlig bare en liten oversolet fjomp.

Men det er en kjent sakt at alle menn blir penere hvis de er rike, derfor blir han kåret til en av landets mest sexy men år etter år.

Skrevet

Nææ... Ikke fordi han er rik da.. :)

Og ja. han er liten.. Hadde nok hatt godt av noen cm til i høyden, men pytt da... Fin å hvile øynene på en stund.. ;) *ler*

Skrevet

synes han rett og slett er litt kvalm jeg...

Skrevet

Helt uenig! Synes han er sært lite sexy!! Men smaken er jo heldigvis forskjellig:)

Skrevet

Han er slesk og glatt, han og Pia Haraldsen får jeg litt noia av- de er så kule lissom!!

Skrevet

Litt enig med deg HI. Syntes han er litt småsexy jeg og:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Enig, HI - Petter er en kjekk, spretten liten kar=)

Skrevet

Han er ikke stygg, men det at alle menn blir mer sexy hvis de har penger det stemmer vel ikke.

Hvem i sitt rette sinn mener at Donald Trump er sexy eller Rimi Hagen etc etc? Jeg vil vel våge å påstå at man begynner å nærme seg golddigger status dersom pengene gjør en mann sexy.

Skrevet

Celina Midelfart syntes åpenbart at både Donald Trumph og Røkke var sexy, men de ser jo ut som to tusseladder begge to.. Hadde de gått på trygd og du hadde støtt på dem i vindjakke er det nok INGEN som hadde tenkt "for en kjekk fyr!". Og det samme med P. Stordalen, se for deg han uten solariumsfargen og i grilldress... ikke mye å hoppe i taket for. Han er jo bare en rynkete liten figur som sprader rundt i fjortisklær og pynter opp m smykker og fancy biler. Åjo- det er nok maaange damer som synes menn som har penger blir sexy, kun pga det. jeg er heldigvis blant dm som krever litt mer substans:)

Skrevet

Syntes han var så kjekk tidligere! Nå virker han bare klysete, og det forandrer meningen min også om hvor kjekk han er. Jo eldre han blir, dess mer yngre og "coolere" kler han seg... Litt desperat kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...