Mamma sin prins*Nikolai* Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Jeg er en veldig redd nybakt mamma som opplevde at barnet gråt og gikk bakover i bru og var helt stiv!!! Han var nesten umulig å roe ned! Like før han begynte å skrike gulpet han, men tror at ikke alt kom opp. Har hatt en kjempesnill baby siden han kom til 20.11.07. Menyen min i dag var brødskive med leverpostei og et stykke grandiosa. All paprikaen var plukket bort. Hvordan kan det ha seg at dette skjedde? (Sover søtt nå Hilsen skremt mamma :s
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hei er ikke sikker altså så ta og hør med legevakten, men kan høres ut som et anfall av et slag. Muligens epilepsi, virker som det, jobber selv i helsebransjen og har sett noen av disse. Er sannsynligvis ingenting, men ring legevakten og hør, å slipper du å bekymre deg. Si fra hvordan det går.. lykke til.
mememe Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 hva var det i leverposteien? jeg kunne ikke spise ost. hvertfall ikke annet enn veldig milde.. men uansett. min har alltid spent seg i hele kroppen når han skriker. og han ahr hatt masse vondt i magen de første 3 månedene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Dette vil jeg absolutt anbefale deg å høre med legen om..... ring heller en gang for mye enn en for lite du. Selv om det skulle være ingenting.
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 *Flirer* Ikke mange som kan lese her, nei.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Epilepsi var litt dröyt ja... Herregud da...min unge spenner seg i "bro" når han er sinna eller har vondt i magen..sikkert en av de to
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Er nok andre ting som er drøyere enn det her.
Mamma sin prins*Nikolai* Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2007 Huff, ja tenker at det var magen som plaget han, men det var likssom så voldsomt! Han har brukt å krøpet seg sammen når han har vondt i magen, aldri blitt helt stiv og skreket slik. Men jeg skal se om det hender flere ganger, og da evt ta kontakt meg lege. Takk for flotte svar:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Sånn har min gjort fra hun var liten, av rent sinne når hun ikke fikk det som hun ville. tror jeg ville vært veldig forsiktig med å hoppe til konklusjoner om eplepsi etc pga dette... Men det er sikkert ikke lenge til du skal på helsestasjonen, om det er noe du bekymrer deg over så ta det opp med hs :-) Klem fra mamma med barn med temperament ;-)
Loglady Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Går ut fra at det var mora, ikke babyen, som inntok Grandiosa?
linneha Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Det høres ikke ut som epilepsi da (epilepsi har ofte rykkvise kramper i hele kroppen eller deler av kroppen, kan være fråding, smatting med munnen, blå på munnen, nedsatt bevissthet. Evt at barnet bare faller ut litt), er mer enig med de over her som tror det er sinne....Jeg syns det er drøyt å påstå at dette kan være epilepsi, spesielt hvis man jobber i "helsebransjen".
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Syns folk her inne konkluderer med epilepsi med en gang de ser ordet "rykninger" , "spenner seg" eller lignede i innlegg her inne.. herregud.. det kan være tusen ting.. men mest sannsynlig er det ingen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå