Gå til innhold

Forlover.... hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, hva ville dere valgt... jeg har to valg....

Ene alternativet er barndomsvenninde som kjenner meg fra jeg var liten av, vi var gode venninder da vi var små, men stort sett bodd på forskjellige kanter av landet og kloden. Vi har alltid holdt kontakt.

Andre alternativet er ei som jeg har kjent i to år, iløpet av disse to årene har vi bare blitt bedre og bedre kjent, vi er like på mange måter og kan snakke om det meste.

Jeg blir så forvirra.... og nei jeg vil ikke ha begge to, vil bare ha en forlover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også valget mellom flere, men valgte den venninnen jeg har kjent lengst, vi møttes i barnehagen og har fulgt hverandre siden da. Jeg vet at hun også kommer til å være endel av livet mitt i fremtiden. De "nyere" venninnene kjenner man jo tross alt ikke SÅ godt. Jeg ville gått for den du har kjent lengst, og det er jo også en fin grunn å bruke ovenfor hun andre om hvorfor du ikke valgte henne.

Skrevet

Det er kanskje sant, men jeg føler allikvel at hun jeg har kjent i kortest tid kjenner meg best om vi ikke gjorde så mye sprell kjenner hun meg best per dags dato...

Skrevet

Jeg ville valgt hun du har mest kontakt med NÅ!

Skrevet

Hadde samme dilemma som deg og valgte begge to :-) Samboeren har også 2 forlovere.

Skrevet

Vi har også, begge, to forlovere men siden du ikke vil det hadde jeg nok gått for den jeg har best kontakt med nå. Lykke til med valget, ikke lett det der.

Skrevet

Noen her som har vært forlover... Samboer sier jeg må slutte å tenke slik, men jeg vil jo helst ha hun jeg kjenner best nå tror jeg, men vil hun føle det ekkelt over de andre vennindene mine og hvordan går det når hun skal skrive tale til noen hun har kjent så kort tid... Vel den talen betyr ikke mye for meg da men....

Skrevet

Det kan bli en flott tale uansett. Mye kan skje på 2 år :-)

Skrevet

eg har samme dilemma til min tid..

men tenker att eg velger barndomsvenninnen, fordi då er det ogso en stor sjanse til å bli bedre kjent igjen og dere må sammarbeide og være en del ilag igjen.

og etter bryllupet hat der enye ting å snakke om og le av.

.hun som bor nærmere vil jo være der og hjelpe deg med små ting.

ta begge med på kjoleprøving.. og litt slike ting..

si til hun andre att du er veldig glad i henne, og hun får en sentral plass i bryllupet hun ogso :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...