Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Har behandlet soppen med canesten stikkpille og krem,men tydeligvis ikke blitt bra for nå har det kommet enda flere sår der nede,hadde ett fra før og nå var det ett til det jeg kunne klare å se. Vet at det ikke er noe farlig å ha sopp,men hva med når jeg har sår og de ikke gror før fødsel? termin snart (tirsdag), ser for meg at jeg kommer til å sprekke/ revne mer hvis jeg har det enda når jeg føder. Er det noen som har erfaring med å føde når man har sopp/sår i underlivet? (skal til legen snart, så jeg skal hør emed henne også).
Staark Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Kanskje du kan prøve å "bade" underlivet i grønnsåpevann? Det skal jo være rensende. Vet det er bra etter fødsel, så kan være det virker på sårene dine også. Jeg har selv grønnsåpe i badevannet nå for å unngå infeksjoner. Jeg har dessverre ingen erfaring med sår i underlivet, men det høres hvertfall vondere ut å havne i fødsel med et allerede sårt underliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå