Kosemamma´n Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Uhu! Allergien tok overhånd, og nå ser jeg ut som en kjøttkake... Hvilket resulterte i 100% sykmelding. Kan bare glemme å gå tilbake til jobben da jeg er allergisk mot masse der... SHIT!!! Er bare halvveis i svangerskapet, og formen er stort sett bra. Noen som har tips til hvordan få tida til å gå i tida framover?!!! (greit med jula som sniker seg innimellom da...) Skal iallefall prøve å få tatt meg en daglig tur på treningssenteret, men kan jo ikke være der hele tiden!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 hvis du ikke kan det fra før, lær deg å strikk:) små luer til babyen, lage hjemmelaget sånn hekleteppe (helseteppe) votter, sokker å småtteri til den lille....morsomt:) jeg har laget ullsokker, er bare 17 uker på vei.....
kazy Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 henger meg på det der med strikking! det er kjempefint tidsfordriv, og så masse flott som jeg lager..... er litt overrasket over det selv jeg. jeg er amatørstrikker, som stadig blir flinkere og som tør mer:) anbefaler deg å begynne med noe enkelt, visst du ikke er en racer fra før.... anbefaler store pinner og tjukk tråd som kan toves. da kan du trylle frem et herlig sitteunderlag, som kan være i barrnevognen, så ikke babyen blir kald i rumpa. strikk stort og vask det på 40 gr i maskinen så krymper det ned og blit tjukt og godt å sitte på
HeidiMamma Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hei! Jeg har vært sykmeldt lenge selv, men da var jeg så dårlig at jeg lå hele dagen. Men hørte fra mange andre at det er lurt å lage seg en plan for hva som skal gjøres hver dag. Du kan jo benytte muligheten til å vaske i skuffer og skap som man kanskje ikke orker når man er i full jobb...? Ellers er det godt å komme seg ut en tur hver dag, tida går fort da også. Strikking/ hekling/ brodering er jo som nevnt av andre her et godt tidsfordriv, men da blir man jo også veldig stillesittende... Godt innimellom det også, selvfølgelig:) I disse vintertider kan du jo låne dvd-bokser og krype under pleddet med en kopp te og kose deg også innimellom. Jeg har pløya gjennom hele Friends, for eksempel. God bedring, og prøv å ikke telle dagene for mye... da går tida sinnsykt sakte... Klemmer:)
HelenFlores Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Scrapbooking er kjempegøy:) jeg for min del orket ikke alt dillet med å kjøpe inn ark og ting til å feste på og styre med klipping og limin, så jeg har funnet digital scrapping så jeg gjør alt i photoshop:) Kjempe gøy synes jeg som elsker å sitte i timesvis med photoshop og illustrator:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Brodere babyteppe Lese bøker
Kosemamma´n Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Tusen takk for gode ideer! Mottar gjerne flere He he... Lenge til termin 1.mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå