Gå til innhold

Noen som planlegger en sydenferie med

Anbefalte innlegg

Skrevet

babye neste sommer??

Hvor går ferden?....

Vi titter litt på Hellas. Er såååå mange fine steder. Prøve og unngå de store "bamseklubb"hotellene ..he he he

Spennende og se hvor vi ender hen.....

Snuppa er 11 måneder når vi drar i juni, så det kan jo bli en morsom utfordring...

Noen med erfaringer?? som de har lyst til og dele med oss?

Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har vært i hellas,kypros med en 9 mnd og på Mallorca med 1.5 åring. begge deler var bra. mer krevende den siste turen da det ikke bare var å legge henne i vogna på kveldstid.

ettersom barnet bare er 11 mnd tror jeg dere kan dra hvor som helst. ungen er jo så liten og tilpasningsdyktig. jg ville anbefalt og ta med alt du trenger. på de turistvennlige stedene får du kjøpt alt,men utrolig stive priser. mye mye dyrere enn i norge.

men ville absolutt valgt leilighet og ikke hotelrom. det hadde blitt for trangt og utrivelig for min del

lykke til. dere kommer sikkert til å få en fin ferie...

fly turen gikk dessuten som en drøm (bortsett fra oppkast på veien hjem fra kypros. satte maten i halsen hehe)

Skrevet

Vi vurderer å dra nå i vinter.. med en på 3 og en på 7 mnd.. men skal jeg reise med to så små skal jeg ha leilighet.. men ihvertfall to soverom + at jeg vil ha alt av fasiliteter rundt meg...

Sånne små koselige steder i hellas orker jeg ikke med to så små barn.. Koselig når barna blir større kanskje, men nå tror jeg at jeg går for skikkelig pakketur til gran canaria der jeg får "alt" samlet..

Skrevet

Mitt eneste råd, er stikk i strid med dine ønsker men......

Skal vi til syden igjen med barna blir det charter med full pakke løsning. Masse basseng, grønne pler og lekeareal, gjerne underholdning om kveldene, kort vei til stranden osv. Veksel mellom strand og basseng.

Ville ikke tatt med ungene til et hotell med leiligheter uten fasiliteter. Ungene skal bade, kose seg, leke og ha det gøy, vi foreldre skal slappe av mest mulig. Med lite fasiliteter, lite barnevennlig osv. blir det neppe samme opplevelsen.

Men det er min mening.

Ps. joda, har vært på jorden-rundt-reise i noen mnd, før vi fikk ungene. Men etter ungene kom har jeg ikke behov for reise til ukjende steder og strender by og land igjen....ikke før de er såpass store at de kan "klare seg selv".

God reise :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...