Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har Buggster og er kjempefornøyd med vognen!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Kjempekjekt!! Hvor har du kjøpt den? Kan den bare bestilles over nett eller selger de den i butikker i Norge også?
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Vi bestilte fra Tyskland og det tok ganske lang tid før vi fikk den. Tror ikke de selges i Norge. Vil anbefale å kjøpe med fleeceposen for den er helt super!
Herkules Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 er det trilla du tenker på?? Da har vi den og e r veldig fornøyd
ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 Har du heller ikke kjøpt den i Norge? Trenger den til vi skal reise om litt mindre enn to uker, og det spørs om det er noen av de som selger på nett som klarer å levere innen det...
Herkules Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Vi kjøpte Norge, det var ingenting å spare på å kjøpe på nett når jeg skjekket, husker ikke helt hvor jeg skjekket for det var ikke alle som hadde den. Den markedsføres med et annet navn noen steder så, det kan være at det finnes flere steder som selger den bare jeg som ikke fant det ut. Vi kjøpte på Fru Lyng på CC vest på lileaker. Vet det er en foretning i Oslo som fører den. Vi har kjøpt vogn og reisebag til vogna så den blir beskyttet på flyturer. Så på 2 av våre turer har kofferten tatt kvelden, men vogna er like fin. Det eneste jeg har å si negativt er at vognen knekker sammen innimellom ikke noe farlig altså og det har skjeddnår jeg har hatt for mye på håndtakene antakelig. om du skal ha en kjapp fin reisetrille så er dette den beste jeg har sett.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2007 Er akkurat det jeg er på jakt etter ja:) Også har jeg forstått det sånn at selv om den ikke har helt flat liggestilling så har den en hvilestilling som de små sover godt i? Jeg vil også helst kjøpe den i butikk i Norge, bor i Bergen og har ikke funnet noen butikk som selger den enda, men har ikke letet så veldig god.. skal ringe barnas hus i dag og spørre tenkte jeg. Hvor mye betalte du for reisebagen?
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Vet de selger den på Skeidar i Hønefoss,der har de et kjempebra utvalg i vogner og utstyr. Ellers så jeg det lå en brukt på finn.no til 1800,-
ditte&malusken&lillebror Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2007 Har sett på den på finn (sånn jeg "oppdaget" denne vognen), men jeg er såpass vanskelig at jeg ikke likte den fargen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå