Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Heia! bare lurte på enkelte ting jeg..... Når kan barnet sitte i vippestol? Sønnen min på 3 uker hikker mye (!). Nesten hver gang han blir lagt ned i senga/vugga begynner hikkingen slik at han våkner, og vi må begynne på nytt med å få han til å sove. Er det normalt at de hikker slik i begynnelsen....leste et sted at man skal ta kontakt med lege når de hikke slik, men har hørt fra andre steder igjen at det er helt normalt?!
Mamma til snart 4 Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 nesten alle nyfødte hikker i ny og ne, og da hikker ofte nesten hele kroppen med,det kan skyldes en full mage, og lindres noen ganger ved ¨å gi barnet litt mer melk eller en teskje med vann. hikke forsvinner alltid av seg selv igjen. det fant jeg i en bok, så kan ikke gi deg noe godt svar. . men vi har ei jente på 8uker, har ligger i vippestol fra starten av, en jeg arvet av mamma. men sombo kjøpte ny nå, den til fisher price, en grønn, med vibrasjon, musikk, dyrelyder, vannsom lyser og dyr som beveger seg. denne elsker hun og så bevger den seg med hennes bevegelser, hun er helt fainesrt, masse inntrykk å hente for henne, til slutt så sovner hun;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå