Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Slutter man på dagen, eller nedtrapping? Fullammer ikke nå..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg fullamma, og trappa ned. Kutta ut et måltid om gangen. Til slutt var det bare morgen og kveldspupp. Så ble det bare kveldspupp. Til slutt var det ingenting..........For å bli kvitt restene i puppene, brukte jeg Parlodel.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Jeg gikk sakte over til å gi flaske på dagen, ett og ett måltid av gangen. Jeg ville egentlig amme kveld og natt, men melken forsvant nesten helt av seg selv, selv om jeg prøvde å pumpe for å beholde kvelds- og nattmåltidet. For noen dager siden ga jeg opp, da hadde så og si ikke melk igjen, og småtten var begynte å bite meg skikkelig når det var tomt... Så nå får han bare flaske. Han er forresten 8 mnd
manian Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Hva er Parlodel? Er det noen må bruke når man skal slutte å amme?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Det er et legemiddel som brukes for å "fjerne" de siste dråpene. Jeg syns det er slitsomt å lekke innimellom. Og siden amminga var slutt/over, ser jeg ikke noe galt i bruke dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå