tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Ja, så testa jeg positivt på for 3. gang på to dager..så er visst gravid jeg!! Jippi!!! Helt utrolig.. også på første forsøk! Hadde jeg aldri forventa!! Takker så mye for masse god støtte og gode råd fra dere andre schneller her inne på Bli Gravid. Nesten så jeg ikke har lyst å forlate dette forumet..snufs..Sender dere allefall masse babystøv **************************************************************** ***************************************************************** ***************************************************************** Lykke til:-)
Venter på 3_de spire Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Gratulere så mykje!!!!!!!!!!!! Heldig da som fikk klaff på første forsøk!!
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer masse!!! Lykke til med svangerskapet. Jeg har selv IKM rett rundt hjørnet og krysser fingerne for at jeg kan komme etter inn på 1. trimester om noe dager
kattungen Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Grattis, så heldig du er! "Tar litt babystøv og håper på det beste". Lykke til og kos deg med magen:)
har4barn Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer!!!!!!1 ser ut til at jeg følger etter!!! Vil bare få to like sterke streker før jeg jubler skikkelig!!!
2 fine små Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Hehe, det er bare aa nyte, saa deilig og forfriskende naar den sitter paa foerste forsoek for noen! Gratulerer og lykke til videre.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer!!!! Ta med meg litt babystøv da det nærmer seg IKM Lykke til videre!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer så mye:) Håper jeg ikke er så altfor langt unna:) Suger til meg babystøv:) Lykke til videre;)
Clemencia Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Så heldig du er! :-) Lykke til videre i svangerskapet, håper du får d sånn du ønsker d. Forhåpentligvis kommer vi alle snart innom 1. trimester vi også, så får vi heller lage d like koselig der som d er innpå her :-) *slurper i meg babystøv* Takk!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 gratulerer så mye, :-) kos deg fremover, og inne på 1 trim,..
liljen Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 gratulerer så masse- herlig å høre;O)det blir en spennende jul dette. julen. juleklem
Høstspire 2011 Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 For en julegave i år på deg da:) Gratulerer så mye! Du/dere er kjempeheldige!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå