Gå til innhold

HJELP, LURER NÅ!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt at det ikke gikk denne mnd fordi tempen har synket de 3 siste dagene, men i går og i dag har jeg spottet. Veldig, veldig lite da men likevel. Jeg skal ha mensen Mandag 17 Des. Leste også nå at et tegn kan være at man får et temp dipp som da skal stige igjen så jeg håper bare den skal stige snart jeg da. Hva tror dere? Har ikke følt noe annerledes heller. Kun litt hodepine de siste 3 dagene og tror jeg har fått soppinfeksjon, så jeg kjøpte meg Canesten krem i går. Har også hørt at man kan få dette ved graviditet. Kan jeg fortsatt håpe til mens evnt kommer eller er det bare og tenke frem mot ny mnd? Se gjerne på tempene mine: http://www.fertilityfriend.com/home/1d5128

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...