babyboble Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde egentlig tenkt at det ikke gikk denne mnd fordi tempen har synket de 3 siste dagene, men i går og i dag har jeg spottet. Veldig, veldig lite da men likevel. Jeg skal ha mensen Mandag 17 Des. Leste også nå at et tegn kan være at man får et temp dipp som da skal stige igjen så jeg håper bare den skal stige snart jeg da. Hva tror dere? Har ikke følt noe annerledes heller. Kun litt hodepine de siste 3 dagene og tror jeg har fått soppinfeksjon, så jeg kjøpte meg Canesten krem i går. Har også hørt at man kan få dette ved graviditet. Kan jeg fortsatt håpe til mens evnt kommer eller er det bare og tenke frem mot ny mnd? Se gjerne på tempene mine: http://www.fertilityfriend.com/home/1d5128
babyboble Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2007 Dytt. He, he. Håper på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå