aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Hei:-) Ser at du skriver at du er dreven på el-tester..Det er jeg også begynt å bli:-) Bruker også CB digital. Jeg tyder også strekene når jeg tar pinnen ut. Denne gang gikk det fra svake tester til nesten to like sterke streker, men negativ. Dagen etter var den enda bittelitt svakere, og dagen deretter var den helt svak igjen. Dette var på dag 14 i syklus, har bare hatt to pp etter ma foruten denne jeg er i nå, og da fant jeg el på dag 22 og neste pp på dag 16 og 17. Tester på morgenen, for det er vel bare det at den kan vise falskt positiv som kan bli feil, og det skjer ikke her..Tror du jeg kan ha misset el? Har du opplevd det? Tenkte jeg skulle teste på kvelden i tillegg den morgenen jeg fikk så sterk strek, men kom aldri så langt. Grrrmffff, irriterer meg grønn over det nå!!! Er på dag 19 i syklus nå, og bare negative tester..Hadde forresten skikkelige el symptomer i forkant av den sterke streken... Dette ble langt..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå