Gå til innhold

igår skjedde det noe litt ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på et kjøpesenter og kom inn fra kulda (tok bussen) og i det jeg kom inn på sentret måtte jeg forte meg på do fordi jeg følte at jeg ville besvime...

jeg mistet følelsen i kroppen, øynene flimret, svetten RANT over hele kroppen og jeg ble kvalm. dette varte i ca 15 min. også fikk jeg tung pust og det var ubehagelig å puste.

etterpå var jeg stiv og støl i hele kroppen.

noen som vet hva dette kan ha vært eller hvorfor det ble utløst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall! :) Helt ufarlig,men helt for jævli!!!

Dro du til legen ell? Jeg svimte av på butikken,og dro til legen. Fikk beskjed om blodtrykksfall. Jeg ble kalt hysterisk her inne,siden jeg dro til legen.. Bare er ikke no glad i å besvime jeg da,det skremmer meg..

Men det er jo ikke så lett å vite da. Men det du opplevde høres veeeldig likt ut det som skjedde meg! :)

Skrevet

tusen takk for svar vennen.. det var utrolig skummelt og jeg vurderte å dra til legen også for det.

men siden det gikk over og jeg hadde ei venninne med meg og faren min var på sentret og fikk kjørt meg hjem droppet jeg det.

du nå aldri ta deg nær av hva folk vil kalle deg bare fordi du passer på deg selv vennen min....

Skrevet

Jo takk for det.. Jeg skreiv forresten et gratulasjonsinnlegg når du hadde vært på ultralyd! :) Mulig du ikke fikk det med deg.

Så bra det står bra til inni der! Du kan jo ringe legevakta å høre nå da.. Har du hatt no plager etterpå eller? Jeg fikk beskjed av legen å ta det med ro i 24 timer etterpå,ikke se for mye på tv og konsentrere meg minst mulig...

Skrevet

det holdt på å skje samme igår kveld når jeg skulle pusse tennene, men fikk lagt meg fort i senga og da gikk det over.

er det farlig for babyen? det er vel bare meg det går utover?

hmm fikk dessverre ikke med meg det innlegget ;(

dataen hjemme er klikk så sitter hos mamma akkurat nå :P

jjasså så du er høygravid om 19 dager? :) gratulerer snuppemor :)

jeg er 13+1 idag jeg og bare gleder meg til å kjenne spark igjen :) hihi

Skrevet

Er nok bare deg det går utover.. Åssen har blodtrykket ditt vært hittils da vennen? Bare kjenn etter liksom,føler du deg litt guffen så ring legevakta.. Du får komme inn med en gang... Høygravid om 19 dager ja! Eller 18 er det vel.. Spennende!

Skrevet

oi så spennende for deg da :)

gleder du deg eller? hihi litt dumt spm da :P

blodtrykket mitt har vært lavt hver eneste gang det har blitt målt. senest jeg målte det var på jordmorsamtale på sykehuset 11.des

var 90/70 eller noe ? kan det stemme?

og er noe sånt det har ligget på hver gang

tar til meg rådene dine vennen og håper bare jeg slipper å følge de egentlig... hehe

ha en fin kveld..

skal kjøre min mor på julebord snart :)

Skrevet

Ja,da er det nok blodtrykket ditt skjønner du.. Det var jo veldig lavt! Sa legen noe om det eller? Er når det brått faller sånn at man får sånn svime-reaksjon.. Huff.. Ta det med ro i kveld da.. Og kose deg! Klem

Skrevet

Var faktisk det første graviditets symptomet mitt det der og eg trudde eg var alvorleg sjuk eg! Plutseleg gjekk eg i dørken for ingenting- og følte meg skikkeleg dårleg etterpå. Skikkeleg skummelt og ubehageleg.

Eg fekk beskjed om å drikka mykje, og eta med jamne mellomrom. og det har hjulpe noko. Heldigvis er det heilt ufarleg for ungen, sjølv om det er ubehageleg for oss. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...