Gå til innhold

Queen of the road!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter spent på nye magebilder jeg! :)

Grattis med høygravid forresten! Bare 19 dager til jeg og er det.. Weee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Ja, jeg har ikke fått dillet meg til å ta noen enda.. Hehe...

Skal se om jeg får tatt et nå jeg.. Mulig det er for mørkt her for kameraet på dataen.. Vent litt, så skal jeg se. :)

Skrevet

Da har jeg lagt ut et helt ferskt et. :)

 

Tiden går så fort jo.. Har bare 38 dager igjen jeg... Hjelpes.. :)

 

Hehe... Nurket romsterer villt inni her nå, tror det er litt trangt for tiden.. Stikker ut det jeg tror er føtter i eningen... kommer sånne kuler... hihi.. og hele magen flytter på seg.. Pussig..

 

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Å gøy å se bildene dine, du hadde skikkelig fin mage da:)

Skrevet

Du har nylig vært på 3d UL også du.. Så spennende da. Og så søtt!! :)

Skrevet

Hehe.. Takk for det. :)

Skrevet

Hihi! Jeg er medlem av fanklubben til magen til Queen. Foreløpig den fineste magen jeg har sett! :)

Kanskje starte en egen klubb på facebook? Hehe!

Ja,det var moro med 3d! Sært å se åssen hun ser ut inni der...

Skrevet

Hehe.. Ja, kansje det du.. ;) Nei, huff.. Blir nesten litt flau her jo.. ;)

 

Kan tenke meg at det er litt sært ja.. Men sikkert kjempe morsomt. :) Gleder meg stort til å se hvordan nurket vårt her ser ut.. Hvilken hårfarge hun har, om hun arver hullet i haka etter meg, og de små ørene til sambo... Se om hun ligner på noen.. Spennende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...