Labambie Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg venter spent på nye magebilder jeg! Grattis med høygravid forresten! Bare 19 dager til jeg og er det.. Weee
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Hehe.. Ja, jeg har ikke fått dillet meg til å ta noen enda.. Hehe... Skal se om jeg får tatt et nå jeg.. Mulig det er for mørkt her for kameraet på dataen.. Vent litt, så skal jeg se.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Da har jeg lagt ut et helt ferskt et. Tiden går så fort jo.. Har bare 38 dager igjen jeg... Hjelpes.. Hehe... Nurket romsterer villt inni her nå, tror det er litt trangt for tiden.. Stikker ut det jeg tror er føtter i eningen... kommer sånne kuler... hihi.. og hele magen flytter på seg.. Pussig.. Hvordan er det med deg da?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Å gøy å se bildene dine, du hadde skikkelig fin mage da:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Du har nylig vært på 3d UL også du.. Så spennende da. Og så søtt!!
Labambie Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2007 Hihi! Jeg er medlem av fanklubben til magen til Queen. Foreløpig den fineste magen jeg har sett! Kanskje starte en egen klubb på facebook? Hehe! Ja,det var moro med 3d! Sært å se åssen hun ser ut inni der...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Hehe.. Ja, kansje det du.. Nei, huff.. Blir nesten litt flau her jo.. Kan tenke meg at det er litt sært ja.. Men sikkert kjempe morsomt. Gleder meg stort til å se hvordan nurket vårt her ser ut.. Hvilken hårfarge hun har, om hun arver hullet i haka etter meg, og de små ørene til sambo... Se om hun ligner på noen.. Spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå