♥Prinzessin♥ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Diskutere fremtidsvisjoner? http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/politikk/article1495792.ece
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Noen som har skjønt det! Bortsett fra det så tenkte jeg nå et øyeblikk at du kom til byen for å fjase med meg og at det bare tilfeldigvis innbefatta litt stortingsmessig fjasekaffe.. sukk. Jeg har nybakte pepperkaker, siste brett i ovnen, kan jeg friste deg over fjellet? Det er kaldt, klart, vakker måne, rimfrost, jeg står til tjeneste med pledd og omsorg og sofaer og pepperkaker - noen hodeløse menn appelerer spesielt - når kommer du?
♥Prinzessin♥ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Så deilig for mitt vestlandsforblåste ego å tolke skuffelse i det sukket! ;-) Men stortingskaffe uten politisk tilknytning, bare sånn innimellom shopping og middag høres unektelig litt interessant ut. "Jeg drakk kaffe på Stortinget idag" med et hemmelighetsfylt grin vil vel imidlertid helst føre til mistanker om at jeg har en eller annen sugardaddy blant ministrene, enn at jeg ble invitert på kontoret til Jens fordi han vil høre hva jeg syns neste års statsbudsjett burde brukes til. Du kan definitivt lokke meg østover. Dagene flyr forbi som minutter her - jeg lever i et evig sammensurium av telefonsamtaler, foreldrekaffe i barnehagen, middagsbesøk (hvor undertegnede selvsagt er vertinne selv om hun har vært så stresset i det siste at hun har fått penicillin mot gudene-vet-hva-for-en-snufsete-tilstand og kortisonkrem mot eksem), gavepakking, sending av julekort og you name it. Jeg husker knapt hvor gammel jeg er. *Vilhapepperkakeogpleddpåsofaenidetfjerneøst - VILVILVIL*
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Kall meg bare kortison-med-forkle, jeg er sinnsykt omsorgsfull bare du vil komme og holde meg med selskap, og dessuten er jeg en jævel på "Jewish penicillin", nemlig kyllingsuppe. Blir du i skikkelig slag kan vi kjøre litt rundt i lutmobilen (nyvaska i anledning gårsdagen) og kaste temakurver på utvalgte politikere.
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Det hørtes ut som den ultimate førjulsaktiviteten! :-D Hva slags antrekk må jeg iføre meg før jeg trer inn i the lutmobile, forresten?
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Vel, hvis du sitter foran blir det ganske bra varmt i rompa etterhvert så du kan jo sitte i en lekker nissebikini og avlede oppmerksomheten mens jeg teppebomber Sven Kristiansen?
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Haha - du mener teppebombingen bør gå upåaktet hen? Skal vi ikke make a statement? Forresten, jeg kan jo holde en plakat med "I'd rather go naked than wear fur" foran den bikinikledte kroppen min, slik at vi slår to fluer i en teppebankersmekk. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2007 Ligg unna, copycat. Du har lite O2 i blodet.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Æh, prinzessin, det var ikke meg som skrev "mitt" forrige innlegg, var det vel? (Noe som understøttes av din "copycat") Kan overhodet ikke huske at jeg liker å vise fram kroppen min - lett forvirra.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Hæh, nå ble jeg enda mer forvirra, for nå forsvant hele innlegget og jeg har ikke drukket eller røyka noe jeg ikkeburde.
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2007 Det var noe som ble borte der, ja! Det var det innlegget jeg svarte på også. Kanskje det ble slettet fordi vedkommende hadde stjålet nicket ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå