Pocoyoツ Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Da kommer mannen hjem fra båten, og blir hjemme til over jul og fødselen i januar! Skal bli skikkelig deilig med en laaaaaang fri-periode, istedet for bare de 3 ukene han vanligvis er hjemme.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Er mannen din også sjømann? Min også..
Pocoyoツ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Ja, han er maskinist på hurtigruten. Heldigvis er ikke reisetiden så lang, og vi sees hver 11 dag, når de ligger til kai her i byen. det hjelper på når vi har en liten mann som er pappadalt!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Ok. Min er kaptein på en båt som går i området her med sand. Vi kan besøke han nesten hver dag viss vi vil,men det tar to timer å kjøre,så det blir ikke så ofte(de ligger ved kai og losser i 3-5 timer..) Ellers bruker jeg og mini og være med han på jobb innimellom,overnatte på båten. Er stor og god lugar,så det er god plass til oss. Han er hjemme kun i helgene,og jobber hver uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå