Gå til innhold

hva mener dere jenter om nattevakter???


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

Har en del venniner og mannen min er ganske sterkt imot at jeg jobber nattevakter nå mens jeg er gravid...men saken er den at jeg har "bare" 7 nattevakter igjen før jeg begynner i ny jobb..så jeg tenker at det kan ikke vere såååå farlig..

nå skal det sies at jeg har mista to ganger før...første gangen jobba jeg ikke nattevakter, men andre gangen gjorde jeg det..

jeg tenker at jeg jobber på et sted hvor det er mye fysisk og psykisk tyngre å jobbe på dag/kveld enn natt..men jeg er allikevel litt usikker siden mange mener jeg ikke burde gå natt..

skal til legen på onsdag så jeg tenkte å høre hva hun sa...

ellers har jeg fått beskjed om tidligere at viss jeg synes det er ok, så takler kroppen det greit...

uff vanskelig dette her menmen...vil høre deres mening jenter:)

fordeler og bakdeler:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jobber selv i tredelt turnus med ganske mage nattevakter. Da jeg var hos legen min anbefalte han å ikke gå nattevakter. Dette på grunn av at det er økt fare for spontanabort på natt, da kroppen er i en stresssituasjon og skiller ut stoffer som påvirker fosteret negativt.

Jeg har nå i samarbeid med arbeidsgiver fått endret på turnus slig at jeg bare går D/A. Håper dette var til noe hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...