Gå til innhold

Om 5 dager skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hjem !!!!

Hjem til Norge i 2 uker. Jeg gleder meg som et lite barn :)

Har ikke vaert i Norge siden April ná sá ná drómmer vi om norsk mat, norsk TV, lillegutt drómmer om norsk ostepop.... Ahhhhhhhhhhhh , som jeg gleder meg !!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt! Broren min bor i abu dabi (skrives det sånn?) og skal også reise hjem 19, lander her 20, kanskje dere skal på samme fly?

Skrevet

he he! så deilig! skjønner at du gleder deg, har selv bodd i utlandet! hvor bor du? (tror ikke jeg hat fått det med meg...)

Skrevet

Håper dere får det kjempe fint her i 2 uker! Håper lillegutten din får masse ostepop! hehe

Har en gutt her, som bare elsker det!

:)

Skrevet

Hehe... Vi har nattflyet ut, det gaar kl 0100 ( elller noe slikt ) saa teknisk sett er det den 20 vi fly og lander, men vi reiser jo hjemme fra kveldn den 19.

Skal han fly via amsterdam saa er vi nok paa samme ja...

Hvem er broeren din da ? naa ble jeg megeet nysgjerrig...

Skrevet

Vil ikke akkurat legge ut navn og nummer her....

Han er flygeleder der ned.

Er ikke sikker på hvor han skal mellomlande, men er ofte Amsterdam ja. Kanskje dere kjenner hverandre?

Skrevet

Jeg kjenner et par flyveledere her nede saa det skal man nok ikke se bort ifra.

Du kan jo sende meg en PM hvis du vil :) Ble jo voldsomt nysgjerrig.

Var mye med ei som bodde her nede som var samboer med en flyveleder her nede, men hun flyttet hjem igjen uten ham og gjennom henne ble jeg jo da kjent med hennes davaerende samboer og et par av hans kompiser.

Skrevet

Det høres ut som min svigerinne :-)) Sender deg en pm jeg.

Skrevet

Koselig :-) Er inne på facebooken hans nå og titter gjennom bilder, men hvilket album ligger du i da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...