Gå til innhold

Dere med termin rundt juletider


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føler dere det at ungen kommer til å ha fødselsdag tett opp i jul? Synes dere det er greit? Eller håper dere at den kommer ut lengst unna julaften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenke mye på det. om hvordan det blir for barnet. Hadde termin den 12 så han kan godt komme nå. Har en venninne som har en sønn som har bursdag den 21.12. I fjord sa hun at vi ikke trengte å kjøpe noe til han siden det er så nærme jul. Synes ikke det er rettferdig.

Skrevet

jeg tenker masse på dette. har termin 5.juledag, og håper virkelig jenta kommer før eller etter jul. mest etter jul for jenta sin skyld, kjipt å ha bursdag sist i året da. men for min egen del ønsker jeg og bli ferdig så raskt som mulig. å helst før jul, ville jo vært fint å feire jul med det nye familiemedlemmet.

Skrevet

Har tenkt en del på det tidligere, og sagt at jeg håper å gå til januar.. Men nå på slutten har jeg k-j-e-m-p-e-l-y-s-t til å bli mamma før jul.. Ingen desemberbarn jeg kjenner har vært veldig små i forhold til de andre på skolen, det går jo stort sett greit. Men, men, det skjer når det skjer, siden vi ikke kan bestemme akkurat hvilken dag vi skal føde mp vi bare vente i spenning...:) :) :)

Skrevet

Har en datter som er født 22 desember og det har gått helt fint. Har bestandig vært påpasselig med at hun får 2 gaver, ikke at det blir bare slått sammen til en større. Selskap med venner har blitt holdt før skolen slutter før jul og så med familien på selve dagen. Litt dårlig å planlegge tror jeg siden det ser ut som nr 2 kommer rundt 20 des vist jeg går 14 dager over termin :P

Skrevet

Denne gangen har jeg termin litt uti januar, så det er greit. Men storebror ble født 28.desember. Hadde termin 22., og i valget mellom "to onder" er jeg glad han ble født i romjula framfor de siste dagene før jul, når alle bare stresser.

 

Litt kjedelig at han alltid blir yngst i alle sammenhenger, men sånn alt i alt har jeg aldri syntes at det var et stort problem. Det er jo bare å være påpasselig med å markere bursdagen i tillegg til jula, og passe på at andre husker det også.

Skrevet

Har termin 3 juledag og det gjør meg ingen ting at han kommer i julen.Jeg håper han kommer ut før julaften,men gjør mg helle ringen ting å føde i julen.

Min mann er født 25 des og han sier at han ALDRI har lidd under det. Så lenge foreldrene er flinke å skille mellom jul og bursdag slik Lilsilja over her gjør så tror jeg det ikke er noe problem. Jeg må ærlig si at jeg er lei av at folk sier til meg : Du må knipe igjen til i januar.Stakkars liten som må ha bursdag seint i desember, men fatter ikke hvorfor alle er så opptatt av dette. Greit at dem er yngre enn de andre i klassen men slik vil det jo alltid være for noen.

Skrevet

jeg er født 25.des, og jeg tror det er en av de værste dagene å ha burdag på, både som voksen og barn. Selv har jeg termin i romjula, men skal ha planlagt KS 21.des, og det synes jeg er en ok dag. Skulle gjerne hatt noen dager før, så hvis ting skjer nå, så blir jeg bare glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...