Gå til innhold

var hos jordmor i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

var for første gang hos jordmor i dag, er 17 uker. leita veldig lenge etter forsterlyde, kanskje opp til en halv time. nesten så hun sendte meg inn til ahus for en ultralyd, men vi tok enliten pause og da fant hun den til slutt. hørte den godt, og hun sa at babyen hikka..hehe..hørtes sånn ut på doppleren og at den sparka når doppleren ble presset mot den, kjenner ingenting selv enda, så det er litt sprøtt..måtte bare dele det med dere..:) var drit kult å høre den hikke:) andre som har hørt det før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå skjønner hvordan du har det nå :-) jeg fikk høre hjertet til Lillegull slå idag jeg også! Fy søren så herlig det var!! :-) Verdens mest fantastiske lyd. Var supernervøs for at hun ikke skulle finne den, men hun fant den med én gang hun satte doppleren på magen. Sitter og smiler for meg selv ennå :-)

Skrevet

ja det er kjempe herlig,er helt sprøtt:) hvor langt er du på vei?

Skrevet

14+2 idag, så du ligger noen uker foran meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...