Gå til innhold

Trenger andre sin mening her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en muntlig avtale om hva han skulle ha med seg av innboet. (Jeg sitter med huset og har betalt han ut). Etter nesten ett år nå så kommer han og krever enda mer av innboet!!!! Noe av dette er gave vi har fått fra hans foreldre, men jeg har tross alt betalt han en del penger for dette....Er det mulig at han kan gjøre det?? Han påstår forresten at noe slikt har vi aldri hatt en avtale om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde mellom mine foreldre. Jeg tror ikke at jeg hadde orket å kranglet om ting som var gave fra hans del av slekten, selv om dere allerede hadde blitt enige om det. Viktig å skrive ned alle avtaler, muntlige avtaler har folk en tendens til å glemme så fort det blir bråk.

Skrevet

Ville ha satt opp en skriftlig oversikt over budsjettet da du kjøpte ham ut- hva du betalte ham og for hva. Slik ser dere om dette var rett dengang, eller om du betalte ham for lite/for mye.

Dersom det er ting som er gave fra hans familie, men du har betalt ham for det pr ting- så ville jeg solgt det billig tilbake til ham.

Hvis han derimot har betalt en "pakkepris" for innboet, og han senere savner disse tingene, og tingene fra hans familie ikke har høy pengeverdi- så ville jeg gitt ham det som gave uten mer om og men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...