Gå til innhold

Er kjøpepresset blitt så stort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at man må spørre andre om det holder at man har kjøpt ditt-og-datt i julegave??

Jeg stusset veldig på overskriften nedenfor her, og ble rett og slett paff da jeg så lista...

Kan ikke skjønne at det skal være nødvendig å spørre andre om råd for hva som er "nok" å gi barna i julegave!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heldigvis ikke sånn hos folk flest. Men "enkelte" mener vel at det er gjennom penger man viser hvor glad man er i ungene sine kanskje?

Antar at innlegget er skrevet delvis for å skryte, delvis for å se hvor mange som blir provosert. Innrømmer lett at jeg LER ofte og høyt av nevnte HI, stakkars jente. Men dette er vel en av høydepunktene så langt i hennes dib-karriere som provokatør ;)

Skrevet

Enkelte har bare et sterkt behov for å vise seg frem i tide og utide.

Det har ingenting med kjøpepress eller ikke, iallfall ikke det nevnte innlegget.

Skrevet

Enig med Intensity - det innlegget det vises til her, har ingen ting med kjøpepress å gjøre. Det har å gjøre med selvskryt, og det så det holder! Dessuten er det totalt misforstått når man kjøper så vanvittig mange og dyre julegaver til sitt eget barn, selv om man har råd til det. Snakk om å legge lista høyt for kommende juler!

Her i huset sitter vi også trygt og greit i det, økonomisk sett, men vi trenger ikke overøse barnet med rådyre julegaver for det. En gave er nok!

Skrevet

Folk må da kjøpe det de føler for. Jeg og mannen min tjener godt har det bra og jeg eeeeeeeelsker shopping. Siden vi begge har godt arbeidsmoral og ikke sitter på rumpen hjemme å krever penger fra NAV syntes jeg vi kan kjøpe det vi føler for når vi føler for det =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...