ls83 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 jeg er 17 uker på vei,i går flyttet sambo ut, vi har vært sammen i 9 år... tror dere det er noen mulighet for at det ordner seg igjen?? jeg er helt tappet for energi.. jeg er født 160183 han er født 260782.. ps han har funnet en ny dame, åssen vil det gå??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Føler at han er veldig usikker.Takler ikke helt tanken på at han skal bli far,han er ikke helt klar til å slå seg til ro.Men føler at han kommer til å feste en go del.Du kommer til å må klare deg uten han i svangerskapet men når når du har født så kommer han litt etter litt tilbake.Men får opp ei følelse at han ikke er helt til å stole på.
ls83 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 du er flink altså... dette er akkurat sånn jeg føler det også... men er forholdt vårt helt over???? skal på ul i morgen ser de kjønn da+??jeg er 17 uker på vei.. kan du se neo mer om eksen og den damen han har møtt???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Føler ei jente på deg..de skal kunne se kjønnet ja.Forholdet deres er over for denne gange.Men dere har en del og jobbe dere igjennom viss det skal kunne bli dere to noen gang igjen.Føler at han skuffet deg veldig med å forlate deg nå som du er gravid og med tiden trenger mer hjelp,Ser ikke så mye om den damen han har møtt.Desverre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå